مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

نشست خبری آذرتل با اصحاب رسانه

 خرید سیم کارت 

تعرفه مکالمه آذرتل از یکی از اپراتورها رقم پایین‌تری دارد که کیفیت سیم کارت‌ های ما یکی از شرکت های مطرح بالاتر است.” وی در ادامه تشریح کرد: “سیمکارت آذرتل یک ماه مکالمه درون شبکه رایگان دارد که قیمت سیم‌کارت اعتباری ۲۰ هزار تومان است و سیم‌کارت دائمی ۱۳۳ هزار تومان خواهد بود که ۷۰ هزار تومان بسته های متنوع مکالمه و اینترنت دارد که به زودی جهت فروش سیم کارت ها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.” این کنفرانس خبری با حضور مهندس احمد توکلی (مدیر‌عامل آذرتل)، مهندس شهریاری (قائم‌مقام باشگاه تراکتورسازی)؛ دکتر شربیانی (معاون باشگاه تراکتورسازی) و مهندس پاینده (مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی) در هتل کایا تبریز برگزار گردید. در این نشست خبری که جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های ملی و محلی حضور داشتند، مهندس توکلی ضمن تشریح چشم‌اندازها و ماموریت‌های آذرتل، اهداف و ویژگی‌های این اپراتور سراسری تلفن همراه را برشمردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم آذرتل حمایت از تیم محبوب تراکتورسازی تبریز است، گفت: ” ما تصمیم گرفتیم از پتانسیل موجود در تراکتورسازی استفاده کنیم. از این طریق کمک زیادی هم به باشگاه تراکتورسازی خواهد شد چراکه اینگونه فعالیت‌ها منجر به استقلال اقتصادی و خودکفایی باشگاه خواهد شد و می‌تواند تراکتورسازی را ثروتمند کند. می‌توان گفت که آذرتل به نوعی جزوی از ثروت باشگاه تراکتورسازی محسوب می‌شود و قدم اول برداشته شده است و می‌تواند نتایج خوبی در پی داشته باشد..”

مدیر عامل شرکت نگین ارتباطات آوا در رابطه با خدمات آذرتل و برنامه‌های آتی این شرکت اظهار کرد: ” ما سیم‌کارت‌های سازمانی با ویژگی های خیلی خوب به شرکت‌ها و سازمان‌ها در آذربایجان شرقی خواهیم داد.” وی افزود: “به‌زودی مرکز تماس ما با زبان ترکی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.”

مهندس توکلی در رابطه با خدمات پایه آذرتل اذعان کرد: “تعرفه مکالمه مزیت اصلی ما نیست.

در ادامه این نشست به پرسش‌های خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داده شد.

گفتنی است، آذرتل اپراتور سراسری تلفن همراه است که خدمات خود را به دو زبان فارسی و ترکی آذربایجانی ارائه می دهد. خرید سیم کارت های این اپراتور از اسفندماه سال گذشته آغاز شده است.

۱۳۹۸/۳/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت