مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های کودک در کشور

فروش سیم کارت

فروش سیم کارت های کودک توسط مراکز مجاز فروش سیمکارت و خرید سیم کارت آغاز شده است. مجموعه انارستان زیر نظر اپراتور اول طی ماه‌های گذشته به ارائه‌ی سیمکارت‌های کودک در بازار پرداخته و برای ارائه محتوای مناسب کودکان نیز همکاری‌هایی با شرکت‌های مختلف انجام داده است.

محسن مروجی مدیر عامل این مجموعه اظهار کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته در حوزه کودک و نوجوان در کشور فعالیت چندانی صورت نگرفته و معمولا برخوردهایی که برای امنیت کودکان و نوجوانان در این فضا صورت می‌گرفت حالت سلبی داشت، در حالی که کشورهای مختلف به ارائه‌ سرویس‌های مختلفی در این زمینه می‌پردازند.

وی در عین حال با اشاره به مطالعاتی که در زمینه‌ی ارائه خدمات امن به کودکان صورت گرفته، ادامه داد: اکنون بازاری سه میلیونی برای فعالیت در این بخش وجود دارد و طی چهار ماه و نیم اول فعالیت ما موفق به ارائه بیش از ۵۰۰ هزار سیم‌کارت در کشور شده‌ایم.

مدیر عامل این شرکت با بیان این‌که اکنون محتوای غنی در این زمینه وجود ندارد از همکاری با ۳۰۰ شرکت در زمینه تامین وحتی تولید محتوا یاد کرد و گفت: برای بحث امنیت دستگاهی که کودکان و نوجوانان از آن استفاده می‌کنند نیز طراحی‌های مختلفی صورت گرفته و ظرف چند ماه آینده شاهد رونمایی از سیستم عامل امن و قابل مدیریت برای کودکان خواهیم بود.

مروجی در پایان نیز از دریافت موافقت اصولی این شرکت برای فعالیت عنوان اپراتور مجازی (MVNO)  خبر داد و متذکر شد: در این قالب ظرف دو سال آینده امکان جذب چندین مشترک وجود خواهد داشت.

۱۳۹۹/۵/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت