مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

استفاده ازتلفای همراه اول چه مزایایی به همراه دارد؟

فروش سیم کارت

سیم کارت های همراه اول دارای امکانات بسیاری می باشد .یکی از امکانات سیمکارت های همراه اول تلفای همراه اول می باشد که اپراتور همراه اول این امکان را برای مشترکان  خرید سیم کارت های خود فراهم کرده است.تلفای همرا اول امکان تماس تلفنی از طریق اینترنت آن هم بدون استفاده از هیچ گونه اپلیکیشنی را فراهم می سازد. کشورمان اپراتور همراه اول امکان تماس تلفنی از طریق اینترنت یا همان تلفای را برای کاربران فراهم نموده است. در سطح جهان با نام وای فای کالینگ (Wifi Calling) معروف است و در واقع تلفای نامی است که اپراتور همراه اول برای این سرویس به کار گرفته است. استفاده از این سیستم می توان هم پیام دریافت کرد و هم ارسال نمود.

البته یک نکته ی منفی در ارتباط با این سیستم وجود دارد و آن این است که در صورت خارج شدن از محدوده ی وای فای، تماس قطع می شود و پس از قطع شدن نیز به صورت خود به خود تماس به آنتن سیم‌کارت منتقل نمی شود و کاربر مجبور می شود که باری دیگر به محدوده ی وای فای باز گردد و مجدداً تماس بگیرد. بدیهی است که تماس تلفنی از طریق اینترنت آن هم بدون استفاده از هیچگونه اپلیکیشنی یک امکان عالی برای همگان است،  البته برای استفاده از سرویس تلفای همراه اول باید اپلیکیشن مربوط به تنظیمات تلفای را نصب کرد و برای تماس ها نیازی به استفاده از این اپلیکیشن نیست. 

۱۳۹۷/۴/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت