مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

مزایای خرید سیم کارت 0912 از دفاتر پیشخوان دولت

خرید سیم کارت 0912  از دفاتر پیشخوان یکی از سیف ترین راه های تهیه سیم کارت می باشد . دفاتر پیشخوان دولت یکی دیگر از مراکز فروش سیم کارت هستند که شما می‌توانید هر سیمکارت و خطی که مدنظرتان هست، تهیه کنید. اگر به دنبال خرید سیم کارت اعتباری همراه اول هستید و یا می‌خواهید خط رند از نوع دائمی بگیرید؛ اینجا همان جایی است که می‌توانید از بین لیست خطوط هر کدام را که بخواهید انتخاب و همان جا به نام بزنید و فعال کنید.

اما برویم سراغ سیم 912 ... آیا دفتر پیشخوان دولت هم مثل سایت همراه اول این خط را ندارد و باید به جای دیگری مراجعه کنیم؟

دفتر پیشخوان دولت همانند همراه اول نیست و برخی از آنها این خط را میفروشند و شما می‌توانید با اطمینان از آنها خرید کنید. تعدادی از این دفاتر خود نیز نماینده همراه اول هستند و علاوه بر فروش سیم کارت 912، کارهای مربوط به سند زدن را برایتان انجام می‌دهند.

بنابراین اگر به دنبال خرید سیم کارت 0912 همراه اول هستید کافیست به یک دفتر پیشخوان دولت که این خط را می‌فروشد مراجعه کنید.

 مزایای خرید سیم کارت 0912 از دفتر پیشخوان دولت

اگر رنج قیمت سیم کارت 0912 را نمی‌دانید بهتر است قبل از خرید حتما آن را بررسی کنید. هزینه بالای این پیش‌شماره باعث شده است که افراد سودجو در پی کلاهبرداری از شما باشند. بنابراین خرید از یک جای معتبر تضمین کننده پولی است که می‌پردازید. برای مثال پیشنهاد قیمت پایین یکی از ترفندهای این افراد برای ترغیب شما است.

 دفتر پیشخوان دولت یک دفتر خصوصی است اما دارای مجوزهای قانونی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و اگر مجوز نمایندگی همراه اول را داشته باشد دیگر خیالتان برای سند زدن نیز راحت است.

از دیگر مزایا می‌توان به استعلام خط قبل از خرید اشاره کرد. در این دفتر می‌توانید وضعیت سیم کارت را بررسی کنید و صحت اطلاعات آن را جویا شوید. همچنین از آخرین قوانین به نام زدن سیم کارت نیز باخبر بشوید.

 

 برای مثال هر فرد می تواند تا ۱۰ عددسیم کارت به نام خودش داشته باشد بنابراین اگر حین سند زدن به مشکلی برخوردید به راحتی می‌توانید همانجا یکی از خطوطی که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید را  قطع و خط جدید را به نام خود بزنید.

۱۴۰۱/۴/۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت