مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت تاریخ تولدی شاتل در بازار سیم کارت

خرید سیم کارت های تارخ تولدی شاتل نیز مانن بقیه اپراتور ها در بازار فروش سیم کارت متقاضیان خود را دارد.این اپراتور با عرضه رنج جدید سیم کارت های خود امکان خرید سیمکارت تاریخ تولدی و همچنین انتخاب شماره با توجه به تاریخ تولد کابران خود را فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی شاتل، این اپراتور هوشمند نسل جدید تلفن همراه، که سیمکارت‌های هوشمند خود را با پیش‌شماره ۰۹۹۸ عرضه می کند، برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند سیم کارت تاریخ تولدی شاتل را با شماره دلخواه خود بر اساس تاریخ تولد و یا هر تاریخ دیگری که برای آن‌ها ارزشمند است انتخاب کنند.

شما کاربران عزیز، با مراجعه به وب‌سایت فروشگاه شاتل موبایل ، می توانید به راحتی شماره دلخواه خود را با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و رنج ۱۳انتخاب کنید.

نکته مهمی که باید به ان توجه داشته باشید این است که از هر تاریخ فقط یک شماره سیم کارت تاریخ تولدی موجود است و متقاضیانی که شماره و تاریخ خاصی را مد نظر دارند، باید قبل از اختصاص شماره به سایر متقاضیان، برای دریافت سیم‌کارت با شماره دلخواه خود اقدام کنند.

۱۴۰۱/۳/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت