مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت 0912 همراه اول از کجا و چگونه؟

خرید سیم کارت 0912 همراه اول باید از مراکز معتبر فروش سیم کارت و دفاتر پیشخوان صورت بگیرد. زمانی که ما تصمیم گرفته‌ایم و می‌خواهیم به جایی برای تهیه ی سیم کارت برویم به مراکزی مراجعه کنیم که بعد از خرید سیم کارت مشکلی به وجود نیاید. برایتهیه ی سیمکارت چندین روش پیش روی شما وجود دارد و من می‌خواهم همه این راه‌ها را یکجا به شما معرفی کنم.

تهیه ی سیم کارت از:

  • سایت معتبر
  • فروشنده مغازه‌دار
  • دفتر پیشخوان دولت
  • سایت همراه اول {یا نمایندگی مجاز)

فرض کنید قصد خرید خط 912 کد یک را داریم. از کجا می‌توانیم آن را سفارش بدهیم؟ شاید اولین جایی که به ذهن هر کداممان خطور کند سایت اپراتور این پیش‌شماره باشد؛ بله درست است سایت همراه اول بهترین و مطمئن‌ترین مرجع برای خرید این شماره محبوب و پرطرفدار است.

 

همراه اول، اولین اپراتور کشورمان است و از سال ۱۳۷۳ به بعد پیش‌شماره ۰۹۱۲ را به بازار خرید و فروش سیم کارت عرضه کرده است. در گذشته برای تحویل این سیم کارت می‌بایست ثبت نام و سپس آن را از مخابرات می‌گرفتید اما در حال حاضر به راحتی می‌توانید این خط را به صورت آنلاین نیز از سایت همراه اول سفارش دهید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید.

پس از ثبت و سپری شدن چند روز، سیم کارتتان به وسیله پست برای شما ارسال و درب محل به نام شما زده شده و فعال می‌شود و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اپراتور همراه اول دیگر سیم کارت 0912 نمی‌فروشد و هر کجای سایت را زیر و رو کنید خبری از این پیش‌شماره نیست. شما فقط می‌توانید از پیش‌شماره‌های دیگری که ارائه شده است استفاده کنید. این خطوط شامل کلیه خطوط استانی و شماره‌های 0910، 0919، 0990، 0992،0991 و 0993 است.

سایت همراه اول مطمئن‌ترین جایی است که شما می‌توانید سیمکارت موردنظرتان را تهیه کنید. البته امکان خرید سیم کارت همراه اول از نمایندگی‌های مجاز این اپراتور نیز یک روش دیگر است. آدرس نمایندگی‌های مجاز را می‌توانید از طریق سایت این اپراتور بررسی و با مراجعه به نزدیک‌ترین نماینده، خط موردنظر خود را بخرید.

 

۱۴۰۱/۳/۳۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت