مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بحث و بررسی خرید سیم کارت لوتوس

خرید سیم کارت لوتوس مانند دیگر سیم کارت ها می باشد و با وارد شدن به صفحه ثبت نام آنلاین سیمکارت، شماره مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید و یا به یکی ازمراکز فروش سیم کارت لوتوس تل مراجعه کنید. سیم کارت لوتوس به عنوان یکی از انواع سیم کارتهایی است که با ارائه خدمات متنوع به کاربران در بازار عرضه شده است. اگر شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیم کارت لوتوس هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. جالب است بدانیدقیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند که از قیمت خط ثابت خود در بازار اطلاع کسب کنید.

سیم کارت لوتوس دارای مجوز فعالیت در زمینه اپراتور مجازی تلفن همراه  نوع اول( Full MVNO ) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است. سیم کارت لوتوس کاربرد گسترده ای در زمینه پرداخت دارد. شما با استفاده از سیم کارت‌های لوتوس، علاوه بر دسترسی به بالاترین سطح تکنولوژی‌های ارتباط سیار با پوشش ملی و بین المللی همچون خدمات پایه (تماس و پیامک)، قادر هستید تا از اینترنت پر سرعت نسل جدید در بستر شبکه‌های نسل سوم، نسل چهارم، نسل چهارم ثابت و 4.5G  و سیستم USSD بهره مند شوید. همچنین شما به عنوان کاربر سیم کارت لوتوس می‌توانید از سرویس‌های ارزش افزوده حوزه‌های متنوعی چون فین تک، گردشری، سلامت و غیره استفاده کنید و لذت یک زندگی دیجیتال به تمام معنا را با استفاده از سیم کارت لوتوس تجربه کنید. به طور کلی حرکت شرکت‌های اپراتور مجازی برای به دست گرفتن بازار و مخصوصا بازار پرداخت الکترونیک و آشنایی مردم ایران با روش‌های پرداخت و زندگی دیجیتال در کشور ما بر پایه ارزش افزوده است. سیم کارت لوتوس خدمات بانکداری و پرداخت را دربستر تلفن همراه به مشتریان خود ارائه می دهد. سیم کارت های لوتوس تل با بالاترین سطح فناوری مبتنی بر 4.5G و با پیش شماره ۰۹۹۹۰ به بازار عرضه شده اند. 

روش های فعالسازی سیم کارت لوتوس

  1. دریافت و فعالسازی سیم کارت به صورت حضوری در محل غرفه لوتوس تل در نمایشگاه بین المللی تلکام
  2. مراجعه به دفاتر لوتوس تل در سراسر کشور
  3. استفاده از اپلیکیشن لوتوس تل

 

۱۴۰۱/۳/۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت