مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت تاریخ تولدی چه سیم کارتی است؟

خرید سیم کارت تاریخ تولدی در بین کاربران و متقاضیان سیم کارت به اندازه ای است که در قسمت فروش سیم کارت علاوه بر فروش خط رند ردیفی به نام سیمکارت تاریخ تولدی وجود دارد. بررسی این نوع  سیم کارت ها یکی از موضوعات مورد علاقه بسیاری از کاربران است که می خواهند اطلاعات کاملی در مورد سیم کارت تاریخ تولدی داشته باشند. 

سیم کارت تاریخ تولدی از همه ی اپراتورهای تلفن همراه به متقاضیان این نوع سیمکارت ها عرضه می شود که ما در این مقاله به بررسی سیم کارت تاریخ تولدی اپراتور ایرانسل پرداخته ایم. شما به عنوان کاربر می‌توانید شماره دلخواه خود را از بین این سیم کارت های تاریخ تولدی انتخاب کنید. همچنین شماره‌های طلایی مانند شماره‌های مرتب، شماره فعلی تلفن‌همراه، تلفن ثابت منزل و یا محل کار خود، تاریخ تولد یا ازدواج، را می توانید به عنوان یک ردیف شماره‌های سریالی و پشت سرهم برای اعضای خانواده، دوستان یا همکاران، ترکیب حروف ابجد که مفهوم خاصی را ایجاد می‌کند، شماره حساب بانکی، شماره ملی، شماره شناسنامه، شماره خودرو و یا هر شماره دلخواه دیگری باشد.  شما به عنوان کاربر لازم است به فروشگاه اینترنتی ایرانسل مراجعه کنید و سپس سیم کارت تاریخ تولدی خود را مشابه با شماره موردنظر خود انتخاب نمائید. در صورتی که شماره‌ انتخاب شده قبل از این توسط سایرین رزرو نشده باشد، سیستم، انتخاب آن را برای شما تایید کرده و شما را به مرحله بعدی هدایت می‌کند. پس از تایید سیستم و وار‌د کردن اطلاعات لازم، مرحله ثبت ‌نام برای شما آغاز می‌شود. شما کاربران عزیز باید مشخصات فردی، درج نشانی پست الکترونیک و یک شماره تلفن‌همراه الزامی است زیرا در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام از طریق پیامک و پست الکترونیک به اطلاع متقاضی خواهد رسید. بعد از این مرحله یک پیامک و نامه الکترونیکی مبنی بر انجام موفقیت آمیز عملیات به صورت خودکار برای شما به عنوان متقاضی ارسال می‌شود. شما باید نسبت به پرداخت هزینه سیم کارت تاریخ تولیدی و شماره انتخابی خود از طریق پرداخت آنلاین اقدام کنید. توجه داشته باشید که در تمامی مراحل، اطلاعات مربوط به ثبت نام و آخرین وضعیت شما از طریق پیامک و پست الکترونیک به اطلاعتان خواهد رسید. 

۱۴۰۱/۲/۳۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت