مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

چگونه سیم کارت اینترنتی بخریم؟

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت  اینترنتی ؟ آیا تا به حال شما هم به صورت اینترنتی خرید کرده اید؟ اگر به شما بگویم امکانی فراهم شده است که می‌توانید سیم کارت را هم آنلاین بخرید چه نظری دارید؟ دفتر پیشخوان دولت ( جم سیم کارت )، پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت راراه اندازی کرده است تا  شما بتوانید آنلاین سیمکارت دلخواه خود را بخرید. در ضمن می توانید تمام مراحل را بدون مراجعه و در محل خودتان انجام دهید.

اگر به دنبال خرید سیم‌کارت باشید، چه می‌کنید؟

حتما در دفاتر پیشخوان دولت یا فروشگاه‌های فروش سیم کارت به دنبال یک شماره با قیمت مناسب می‌گردید؛ اما اگر بدانید می‌توانید بدون بیرون رفتن و در هر ساعت از شبانه‌روز، از میان شماره های ارائه شده، خط دلخواه خود را آنلاین سفارش دهید چه؟

جم سیم کارت چیست؟

جم سیم کارت (jamsimkart.com) میان‌بری به بازار سیم‌کارت است. ما نیز همانند شما دغدغه‌های خرید سیم‌کارت به‌صورت سنتی را می‌شناسیم و به‌خوبی می‌دانیم پیدا کردن بهترین گزینه برای خرید یا فروش سیم‌کارت، چقدر برای شما زمان‌بر و گیج‌کننده است.

از این رو ضمن بررسی عمیق و علمی بازار خرید و فروش سیم‌کارت در کشور، بررسی تجارب فروشندگان سیم‌کارت و درک نیازها، محدودیت‌ها و فرصت‌های موجود، به ایجاد و راه‌اندازی سامانه خرید اینترنتی سیمکارت پرداخته‌ایم.

جم سیم کارت چگونه کار می‌کند؟

فرایند خرید فوری سیم‌کارت به‌صورت آنلاین  دارای 3 مرحله ساده است. ابتدا به سایت جم سیم کارت jamsimkart.com مراجعه کنید. سپس می‌توانید شماره دلخواه خود را با استفاده از جستجوگر هوشمند، فورا پیدا کنید و قیمت آن را بررسی کنید.

  • ورود و ثبت نام در سایت جم سیم کارت
  • جستجوی سیم‌کارت دلخواه
  • برای دریافت سیم‌کارت نیازی به حضور شما نیست :D همکاران ما در محل مورد نظرتان تمامی مراحل دریافت و پرداخت مبالغ و به نام زدن سیم کارت را انجام می دهند.

به همین سادگی !

هدف ما از راه‌اندازی جم سیم کارت، کاهش هزینه‌ها، حذف رفت‌و‌آمدهای غیرضروری و بررسی، انتخاب و خرید فوری سیم‌کارت است. فرقی نمی‌کند کجا باشید یا چه ساعتی از شبانه‌روز باشد، ما همیشه باز هستیم.

خرید اینترنتی سیم‌کارت همراه اول

همراه اول، اولین اپراتور کشور دارای پیش‌شماره‌های مختلفی است و شما می‌توانید شماره دلخواه خود را از سایت رسمی همراه اول تهیه کنید.

اما تفاوتی که خرید آنلاین سیمکارت همراه اول از جم سیم کارت دارد این است که اولاً برخی از پیش‌شماره‌ها دیگر از طریق این اپراتور عرضه نمی‌شود ولی شما می‌توانید آن را در جم سیم کارت بیابید. دوما سیم‌کارت یک محصول خاص است و اگر از شماره‌ای خوشتان بیاید یکی دیگر از آن را نمی‌توانید در جای دیگری پیدا کنید.

خرید اینترنتی سیم‌کارت همراه اول دائمی: شما می‌توانید انواع سیم‌کارت‌های دائمی همراه اول با پیش‌شماره‌های مختلف را در جم سیم کارت بیابید. معروف‌ترین پیش‌شماره دائمی، سیم‌کارت 0912 و در بالاترین حالت خط رند ۰۹۱۲ است

خرید اینترنتی سیم‌کارت 0912 همراه اول

خرید سیم کارت ۰۹۱۲ دائمی، تنها خرید یک سیم‌کارت ساده نیست، چه برای استفاده شخصی و چه برای کسب‌و‌کار، شما با خرید آن علاوه بر اعتبار یک نوع سرمایه‌گذاری مطمئن را برای خود کسب می‌کنید.

اپراتور همراه اول دیگر سیم‌کارت با این پیش‌شماره را عرضه نمی‌کند و دلیل آن تمام شدن شماره‌هاست اما اگر قصد خرید سیم‌کارت 912 صفر را دارید نگران نباشید زیرا در جم سیم کارت این پیش‌شماره با انواع کدها به‌صورت صفر و کارکرده ارائه می‌شود.

همچنین اگر قصد فروش فوری سیمکارت 0912 خود را دارید، می‌توانید با سرویس قیمت‌گذاری خط 0912 رایگان، ابتدا ارزش واقعی خط خود را نسبت به نوسانات بازار بدانید و سپس آن را با بهترین قیمت در جم سیم کارت بفروشید.

۱۴۰۱/۱/۳۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت