مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید آنلاین سیم کارت همراه اول

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت از راه های متفاوتی انجام می شود. از جمله ی این راه ها می توان به انواع حضوری، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ، استفاده از اپلیکشین‌های اختصاصی هر اپراتور مانند ایرانسل من یا همراه من و ... یا شماره گیری کدهای دستوری (USSD Codes) مختلف تقسیم بندی می‌شوند.  هر کدام روش‌ها و نکات مربوط به خود را دارند، از این رو جهت تسهیل و دریافت قیمت‌های رقابتی از فروشندگان،  مجموعه جم سیم کارت جهت رفع این دغدغه ها، بزرگترین و جامع‌ترین بازار خرید آنلاین سیم کارت همراه اول و تحویل در محل را راه‌اندازی کرده است؛

متقاضیان می توانند برای خرید سیمکارت دلخواه، روند بسیار ساده‌ای را طی کنند. خرید آنلاین سیم کارت محدود به مکان جغرافیایی خریدار نخواهد بود؛ ضمن آنکه انتخاب‌های متفاوتی پیش روی مخاطبان خود جهت خرید سیم کارت اینترنتی همراه اول یا سایر اپراتورهای نام آشنا به صورت بهینه ارائه می‌شود.

 

انتخاب نوع رندی شماره قبل از خرید آنلاین سیم کارت همراه اول 

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که در مشاغل تجاری مشغول به فعالیت هستید، قطعاً به خرید سیم کارت‌هایی با شماره رند نیاز دارید. بدیهی است که افراد بسیاری با هدف مشترک مایل به خرید این نمونه سیم کارت‌ها هستند که عرضه اندک و تقاضای بسیار، به افزایش نرخ خرید آن منجر می‌شود. 

در سایت مشترکین جم با اعمال فیلترهای مختلفی مانند نوع سیم کارت، انتخاب انواع اعتباری و یا دائمی و با مشخص نمودن نوع صفر، کم کارکرد یا کارکرده، طیف وسیعی از انتخاب‌ها در این بازار رقابتی با قیمت‌های مختلف پیش روی مخاطب قرار می‌گیرد که گزینه انتخاب را آسان‌تر می‌نماید.

مزیت دیگر آن، انتخاب نوع رندی محصول است که برای صاحبان کسب و کار در دنیای امروز از اهمیت بسیاری برخوردار است. به خاطر داشته باشید که سیم کارتی که در تجارت کاربرد دارد، شاید به همان اندازه در ارتباطات درون سازمانی، دزدگیر اماکن و یا مکالمات روزانه جذابیتی نداشته باشد. البته پس از خرید آنلاین سیم کارت مورد نظر باید برای تحویل گرفتن آن به دفتر پیشخوان دولت (جم سیمکارت ) مراجعه کنید و یا سیم کارت خریداری شده را در محل خود تحویل بگیرید.

 

 

۱۴۰۱/۱/۲۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت