مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت دائمی ایرانسل و استفاده از طرح های رمضان

خرید سیم کارت دائمی

دومین اپراتور بزرگ کشور نیز مانند سایر اپراتور ها با آغاز ماه مبارک رمضان برای مشترکین سیم کارت های خود طرح رمضان ایرانسل را ارائه کرده است . اپراتور “ایرانسل” اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و هدیه ویژه ماه رمضان را برای مشترکین سیمکارت های خود ارائه کرده است . این اپراتوربرای فروش سیم کارت های خود هدایا و طرحهای ویژه ای را اراده کرده است. یکی از این طرح ها که برای ماه مبارک رمضان از سوی اپراتور ایرانسل اعلام شده است. کلیه مشترکین “سیم کارت” های ایرانسل که خرید سیم کارت دائمی واعتباری داشته اند می توانند از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ برای فعال سازی آن اقدام کنند .

طرح های مکالمه ایرانسل

در ماه رمضان اپراتور ایرانسل در ماه مبارک رمضان برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی  و هم مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری  طرح مکالمه رمضان را ارائه کرده است . طرح رمضان ایرانسل شامل طرح مکالمه ۴ + ۴۰ و طرح مکالمه سحر گاهی است که ایرانسل به مشترکان خود عرضه کرده است .

طرح مکالمه ۴ + ۴۰

کلیه مشترکان سیم کارت ایرانسل با فعال سازی این طرح می توانند پس از ۴ دقیقه مکالمه درون شبکه ( ایرانسلی ) ، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه را رایگان دریافت کنند . این طرح هدیه مکالمه درطول ماه مبارک رمضان قابل استفاده است از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ تا ۱۱ اردیبهشت قابل استفاده است . مشترکین ایرانسل که تمایل دارند از این طرح ویژه استفاده کنند از ۱۴ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ فرصت دارند تا طرح را فعال کنند . مشترکان برای فعال سازی طرح ۴ +۴۰ باید کد دستوری # ۲ * ۱ * ۴۴۴۴ * را از “سیم کارت ایرانسل” خود شماره گیری کنند . هم چنین مشترکان ایرانسل از اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توانند اقدام به فعال سازی طرح مکالمه ویژه ماه رمضان کنند .

طرح مکالمه سحرگاهی

مشترکان ایرانسل در تمام سحرگاه‌ های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ ، از ساعت ۴ تا ۶ بامداد ، می توانند از طرح مکالمۀ یک‌ ساعتۀ ایرانسل ، به صورت رایگان بهره مند شوند . این طرح مکالمه ، مختص مکالمۀ درون ‌شبکه ‌ای ( ایرانسلی ) است . مشترکان سیمکارت  ایرانسل برای فعال‌ سازی آن ، با شماره ‌گیری کد دستوری # ۱ * ۱ * ۴۴۴۴* می توانند اقدام کنند .  هم چنین مشترکان ایرانسل از اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توانند اقدام به فعال سازی طرح مکالمه سحرگاهی ماه رمضان کنند .

۱۴۰۱/۱/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت