مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912

خرید سیم کارت

همانطور که می دانید در ایام قدیم سیمکارت ها با شماره رند جذاب و منحصر به فرد بودند و خرید شماره رند یکی از محبوب ترین کارها در بازار فروش سیم کارت بود. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند، پس از پیشرفت تکنولوژی و گسترش پیدا کردن بهره گیری از خطوط تلفن و تلفن همراه موضوع تشخیص نوع رند سیم کارت جذابیت یافت.

در کنار جذابیت سیم کارت های رندی خاص بودن سیم کارت های رندی و بخاطر سپردن آسان خط باعث شد طرفداران بسیاری جذب کند. آیا می دانستید خطوط رندی در کسب و کارا های مختلف بعضی از سیم کارت های رندی مخصوص فعالیت تبلیغاتی مانند بیلبرد های بسیار در سطح شهر حتی برای مدتی کوتاه تبلیغات کسب وکار اقدام به خرید سیم کارت رند می کنند. در این نوشته قصد داریم در تعریف خطوط رندی ، انواع سیم کارت رند را نام ببریم:

انواع سیم کارت رند

رند آینه ای

رند پله ای

رند سه پله

رند ترازویی

رند ترتیبی

رند ده دهی

رند صد صدی

رند هزاری

رند ده هزاری

رند میلیونی

رند جفت جفتی

رند ه جفت

رند 2 رقمی

رند تکرار دو رقم یکی

رند تاریخ تولدی

رند سه رقم یکی

رند چهار رقم یکی

رند پنج رقم یکی

رند شش رقم یکی

رند هفت رقم یکی

رند حروفی

رند گفتاری

رند سایر

آیا می دانستیدقیمت روز سیمکارت دائمی و اعتباری  بر چه اساس قیمت گذاری می شود. هر یک از اپراتور های همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و... بر اساس سیم کارت دائمی و اعتباری دارای پیش شماره متفاوتی هستند. این پیش شماره ها بر اساس  قدیمی یا جدید بودن قیمت های مختلفی دارند. سیم کارت همراه اول با کد 1 شروع شودبه دلیل کم بودن در بازار تقاضای خرید بالایی نسبت به کد های دیگر دارد و سال به سال نیز گران تر می شود.

۱۴۰۱/۱/۱۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت