مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت ها به روش غیرقانونی پیگرد قضایی دارد

خرید سیم کارت‌ها به روش‌های غیرقانونی؟

منظور جلوگیری از واگذاری غیرقانونی سیم کارت‌ها در نشست هم‌اندیشی دادگستری کل استان تهران با نمایندگان چهار اپراتور همراه اول ، ایرانسل، رایتل و شاتل به سو استفاده‌های احتمالی از سیمکارت‌های مجهول الهویه یا مجهول المالک اشاره شد. در سال‌های گذشته به دلیل فروش سیم کارت ها به صورت بی‌حساب و کتاب در کشور و نبود سختگیری‌های لازم، سیم‌کارت‌هایی با هویت نامعلوم در شبکه ثبت شده بود که سیم کارت های مجهول الهویه بودند که برای، تخلفات و سوءاستفاده‌هایی همچون قاچاق و مزاحمت انجام می‌شد.

با توجه به اینکه برخی افراد سودجو و کلاهبردار از این سیم‌کارت‌ها به اشکال مختلف سو استفاده می‌کنند و موجب شکل‌گیری تعداد زیادی پرونده در محاکم قضایی با عناوین مختلف از جمله (فروش کالاهای بی‌کیفیت ماهواره ای، کلاهبرداری، جرایم فضای مجازی و…) شده است بنابراین در این خصوص نیاز به برنامه‌ریزی مناسب برای جلوگیری از تکرار این جرایم وجود دارد.

وی اظهارداشت: چهار شرکت در زمان استفاده از سامانه شاهکار که استعلام هویت مشتریان از نظر حقوقی، تابعیت و درقید حیات بودن از طریق آن انجام می شود چنانچه با نقض یا ابهامی در این سامانه مواجه شدند موضوع را برای پیگیری به صورت مکتوب به این معاونت اعلام کنند.

این جلسه همچنین مصوباتی داشت که مهم‌ترین آن اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مخاطبین توسط چهار اپراتور  از عواقب احتمالی ناشی از واگذاری سیم‌کارت‌ها از طریق غیرقانونی به دیگران به کمک ابزارهای تبلیغاتی بود.

۱۴۰۱/۲/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت