مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

انتقال مالکیت غیرحضوری سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول

سیم کارت همراه اول از اولین سیم کارت های موجود در بازارخرید سیم کارت است که متقاضیان بسیاری دارد.

در این بین انتقال مالکیت سیمکارت گاهی کار زمان بری می باشد که با حضور در مراکز فروش سیم کارت امکان پذیر می باشد.اپراتور همراه اول، در زمان خرید سیم کارت ۰۹۱۲ به دلیل جلوگیری از کلاهبرداری و ....

طبق قانون برای ثبت سند مراجعه حضوری از الزامات در نظر گرفته شده است که شرایط آن را در زیر آورده ایم. 

 

  • حضور مالک + خریدار
  • کارت ملی هر دو طرف
  • امضا و اثر انگشت هر دو طرف
  • احراز هویت چهره با عکس کارت ملی هر دو طرف

با پیشرفت تکنولوژی  امکانی به وجود آمده که ثبت سند به صورت غیر حضوری نیز امکان پذیر شده است. 

این سوال به وجود می آید که چطور سیم کارت 912 را به صورت غیرحضوری سند بزنیم؟

در شرایط خاص شما می‌توانید بدون حضور یکی از طرفین، سیمکارت را به اسم شخص دیگری بزنید. اگر بخواهیم روند به نام زدن را به صورت معمول خود طی کنیم من باید به آن شهر سفر کنم و یا اینکه ایشان به تهران بیایند. همه  این پروسه نیازمند گذاشتن وقت و صرف هزینه و دردسرهای خاص خودش است. اما راهکار حل این مشکل چیست؟وکالتنامه، همانطور که از اسمش پیداست برگه‌ای قانونی است که از طرف صاحب خط به فرد موردنظر داده می‌شود تا به جای وی و بدون حضور شخص کارهای مربوط به انتقال سند را انجام دهد.

حالا فرض کنید به جای سفر و مشکلات دیگرش یک وکالتنامه به خریدار سیم کارتم بدهم تا بتواند به صورت قانونی و بدون حضور من به دفتر پیشخوان دولت برود و خط را به نام خودش یا هرکسی که می خواهد بزند.

نکته: افراد می‌توانند با داشتن وکالتنامه از طرف صاحب اصلی سیمکارت بدون حضور وی، آن را به نام هر شخصی که می‌خواهند بزنند.از طریق این روش دیگر نیازی به حضور من نیست و صاحب جدید سیم کارت می‌تواند با ارائه کارت شناسایی (کارت ملی) و برگه وکالتنامه به راحتی کارهای انتقال سند را انجام دهد.

در واقع فردی که دارای وکالتنامه است می‌تواند هر کاری که صاحب سیمکارت می‌تواند انجام دهد را انجام دهد. برای مثال پرینت خط را تهیه کند و یا اینکه سیم کارت را بسوزاند و یا سلب امتیاز کند. آن را بفروشد و به نام شخص دیگری بزند.

بنابراین اگر می‌خواهید به صورت غیرحضوری سیم کارت ۰۹۱۲ خود را به اسم کسی که در شهر شما نیست بزنید فقط کافیست یک وکالتنامه قانونی به وی بدهید. در این شرایط خریدار می‌تواند بدون حضور مالک سیم کارت، آن را به نام خود بزند و معامله انجام بگیرد.

مزیت این روش نسبت به روش حضوری این است که در شرایطی که فروشنده و خریدار در یک شهر نباشند، بدون حضوری فروشنده نیز می‌توانید ۰۹۱۲ را به نام خود و یا هر شخص دیگری بزنید.

۱۴۰۱/۳/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت