مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

تبدیل سیم کارت انارستان {دانش‌آموزی} به سیم کارت عادی همراه اول

فروش سیم کارت های انارستان در بین کابران زیر 18 سال همراه اول .

سیم کارت انارستان ( سیم کارت دانش آموزی ) یکی دیگر از سیمکارت های همراه اول است. چقدر با سیمکارت همراه اول دانش آموزی آشنایی دارید؟ این اپراتور تنها شرکتی است که دانش آموزان  زیر ۱۸ سال برای خرید سیم کارت به نام خود می توانند اقدام کنند.سیم کارت انارستان ایرانسل وجود ندارد و این اپراتور هیچ نوع سیم کارتی برای کودکان و نوجوانان ارائه نداده است.

بر اساس قوانین اپراتورها، فقط افراد بالای ۱۸ سال امکان به نام زدن و فعالسازی سیم کارت را دارند و افراد کوچک‌تر می‌بایست از خطوط انارستان که برای آنها تهیه و ارائه شده استفاده کنند.

از ویژگی‌های بارز این نوع سیم کارت میتوان به محدودیت‌های اعمال شده در استفاده از اینترنت اشاره کرد. مخاطب این مدل خطوط افراد ۶ الی ۱۸ سال به نوعی کودکان و نوجوانان دانش آموز هستند و هدف اصلی اعمال این محدودیت‌ها؛ مراقبت از آنها در فضای مجازی است.

برای مثال امکان استفاده از فیلترشکن {وی پی اِن} با اینترنت این شماره همراه وجود ندارد و اگر روی گوشی برنامه VPN نصب شود به هیچ عنوان نمیتوان با استفاده از اینترنت سیمکارت انارستان، به آن متصل شد و سایت‌های غیرمجاز {مسدود شده مانند یوتیوب، فیسبوک، توئیتر و ...} را باز کرد.

پیش‌شماره‌ای که همراه اول برای سیم کارت‌های انارستان در نظر گرفته، 0933 و 0994 است و دانش آموزان باید به همراه شناسنامه و مدارک شناسایی والدین خود برای گرفتن آن به نمایندگی‌های مجاز این اپراتور و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

البته این پیش شماره‌ها به صورت اعتباری یا دائمی دربازار خرید و فروش سیم کارت موجود هستند و افراد می‌توانند خریداری کنند اما نوع انارستان فقط به دانش آموزان زیر ۱۸ سال ارائه داده می‌شود.

به دلیل قانونی که در بالا ذکر شد، سیمکارت به نام یکی از والدین ثبت نام و فعال می‌شود و مالک اصلی آن، پدر یا مادر محصل است.  هزینه آن رایگان و بسته‌های اینترنتی که میتوان برای آن فعال کرد متفاوت از سایر خطوط همراه اول است.

هزینه تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت همانند خطوط اعتباری محاسبه می‌شود و برای استفاده از سرویس‌های سیمکارت نیاز به افزایش اعتباری {خریدن شارژ} است.  روش‌های شارژ کردن سیم‌ کارت انارستان عبارت است از:

  • کدهای دستوری #۱*، #۷*، #۵۰۰*
  • اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول
  • اپلیکیشن ستاره پونصد
  • همه درگاه‌‌هایی شارژ سیم‌کارت‌ اعتباری همراه اول

 

با این روش‌ها هم خود فرزندان می‌توانند سیم‌کارت را شارژ کنند و هم پدر و مادر به راحتی و حتی بدون دسترسی به سیم‌کارت فرزند خود اعتبار بگیرند. فقط کافیست با یکی از روش‌های بالا شماره سیم‌کارت را وارد و آن را به میزان دلخواه شارژ کنند.

 

۱۴۰۱/۳/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت