مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت همزاد

سیم کارت همزاد یکی دیگر از سری سیمکارت های پرطرفدار در بازار خرید سیم کارت است. سیم کارت همزاد به آن دسته از سیم کارت هایی گفته می شود که هفت رقم بعد از پیش شماره های آن یکسان باشند . خط رند نیز می تواند شامل سیم کارت همراه باشد که طرفداران خاص خود را دارد. تمام اپراتور های همراه اول در بازار فروش سیم کارت، از این نوع سیم کارت موجود دارند و این سیم کارت می تواند شامل اپراتورهای مختلف تلفن همراه باشد بنابراین الزامی وجود ندارد تمامی سیم کارت های همزاد ، حتما برای یک اپراتور باشند .

به عنوان مثال شماره های پشتیبانی سایت جزء سیم کارت های همزاد محسوب شده و از سه اپراتور داخلی کشور هستند . شماره ی 09121959247 مربوط به اپراتور همراه اول ، شماره ی 09021959247 مربوط به اپراتور ایرانسل و در پایان شماره ی 09201959247 مربوط به اپراتور رایتل هستند . همانطور که در مثال بالا مشخص است ، هفت رقم بعد از پیش شماره در سیم کارت های همزاد ، دقیقا همانند یکدیگرند .

برخی افراد به دلیل ارتباطات کاری زیاد یا اهداف اقتصادی و اجتماعی خود تمایل دارند تا از چند پیش شماره و چند اپراتور، سیم کارت مشابه شماره قبلی خود را داشته باشند.
داشتن شماره مشابه خود کمک می کند تا به خاطر سپردن شماره جدید شما که از یک اپراتور دیگر است برای دیگران خیلی راحت تر شود و طبعا تسهیل کننده روابط و تماس های شما خواهد بود.

از طرفی برخی خانواده ها، زوج ها یا شرکت ها می خواهند شماره های اعضای خانواده یا کارمندانشان مشابه یکدیگر باشد که می توانند از این امکان و قابلیت فراهم شده از طرف اوپراتورها استفاده کنند.

۱۴۰۱/۳/۲۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت