مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت رند ایرانسل و برخورداری از تخفیف میلیونی ویژه اولین خرید

فروش سیم کارت

سیمکارت های ایرانسل اولین سیم کارت دیجیتال در ایران است. این اپراتور بزرگ سیم‌کارت‌ های دائمی و اعتباری را ارائه داده است که مشترکین هنگام خرید سیم کارت می توانند دائمی و یا اعتباری بودن سیم کارت خود را مشخص کنند و با توجه به سلیقه و بودجه خود خرید کنند. اپراتور ایرانسل اعلام کرده است که با اولین خرید از پورتال "ایرانسل" می توانید از تخفیف میلیونی تا 5 درصد بهره مند شوید و در این کمپین 20 شماره از شماره های رند و جذاب ایرانسل در نظر گرفته شده است که کمپین به مدت 2 هفته از تاریخ 21 شهریور ماه 1400 تا 4 مهر ماه 1400 می باشد ، هر هفته 10 شماره به حراج گذاشته می شود و مبلغ تخفیف تعیین شده برای هر شماره به صورت خود کار در مبلغ نهایی فروش سیمکارت  اعمال می شود .

اپراتور ایرانسل یک سری شماره رند دارد که گاها جشنواره ای را برگزار می کند و سیم کارت های رند خود را به فروش می گذارد و کنون از تاریخ 21 شهریور ماه 1400 تا 4 مهر ماه 1400 جشنواره ای برگزار کرده است و در آن جشنواره شماره سیم کارت های رند خود را به حراج می گذارد . جشنواره خرید شماره رند ، تخفیف میلیون دارد و افرادی که تا کنون از پورتال شماره های رند ایرانسل خرید نکرده اند می توانند از این فرصت ویژه و طلایی استفاده کنند و با خرید سیم کارت رند ایرانسل از داشتن خط رند لذت ببرند .

آن دسته ای از فراد که تمایل به خرید سیمکارت رند دارند می توانند از این فرصت طلایی استفاده کنند و بر اساس بودجه خود سیم کارت مورد نظر خود را خرید کنند . سیم کارت های رند در بین سایر سیم کارت از طرفداران بیشتری برخوردار است و معمولا تمایل افراد به "خرید سیم کارت" رند بالا است و این دسته سیم کارت ها مشترکین خاص خود را دارد و افراد گاها به دلیل کسب و کار و بیزنس خود تمایل به خرید این نوع سیم کارت ها دارند و گاهی افراد برای لاکچری بودن این سیم کارت تمایل به خرید این نوع سیم کارت ها دارند .  

۱۴۰۰/۷/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت