مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های شاتل موبایل و خدمات ویژه ی این اپراتور

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های ساتل موبایل در بین سیمکارت های دیگر اپراتور های جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

این اپراتور یکی از اپراتور های فعال در ایران است که این اپراتور خدمات متفاوت و متنوعی را برای مشترکین  سیم‌کارت های خود در نظر گرفته است . "شاتل موبایل" همواره در ارائه خدمات متنوع به مشترکین سیم کارت های خود در تلاش است و سعی دارد بهترین خدمات را ارائه دهد و رضایت مشترکین خود را جلب کند . اپراتور شاتل موبایل علاوه بر خدمات پایه که شامل مکالمه ، پیامک ، اینترنت است ، خدمات ویژه ای نیز ارائه می دهد که شامل خدمات محتوا و سرگرمی است که این خدمات در روز های قرنطینه بسیار کاربرد دارد و برای مشترکین این اپراتور سرگرم کننده است .

اپراتور شاتل موبایل همواره در تلاش است تا با ایجاد زنجیره متنوع از محصولا و خدمات ، کسب و کار و زندگی روزمره مشترکین خود را آسان تر و لذت بخش تر کند و دسترسی به این خدمات و محصولات را آسان کرده است . شاتل موبایل بر همین اساس متناسب با سلیقه و نیاز مشترکین سیم کارت های خود امکان استفاده از خدمات اختصاصی مختلفی را در حوزه های بازی و سرگرمی ، دانش و آموزش ، فیلم و سریال ، موسیقی و خدمات مکمل ایجاد کرده است . "سیم ‌کارت" های شاتل موبایل به همراه بسته‌ های آغازین متنوعی به بازار عرضه می‌ شوند که بر اساس نیاز مشترکین شامل دقایق مکالمه ، پیامک ، اینترنت همراه و خدمات محتوایی مختلف هستند . در صورتی که متقاضیان سیمکارت شاتل موبایل دارای اشتراک ADSL شاتل باشند ، با ورود شماره اشتراک شاتل خود و خرید بسته‌ های آغازین ویژه شاتلی ‌ها می‌ توانند علاوه بر اینترنت هدیه بیشتر ، 2 گیگا بایت اینترنت ADSL به مدت 7 روز نیز دریافت کنند .
در این طرح کلیه مشترکین ADSL شاتل با خرید سیم‌ کارت شاتل‌ موبایل و به ازای فعالیت ‌هایی از قبیل فعال‌ سازی سیم‌ کارت ، فعال ‌سازی مودم‌ های شاتل موبایل ، خرید شارژ و بسته‌ های افزایشی "سیم‌ کارت شاتل موبایل" ، هدیه روز تولد و سالگرد عضویت ، امتیاز دریافت می‌ کنند که متناسب با این امتیازات کسب شده جوایزی به آنها تعلق می‌ گیرد .

۱۴۰۰/۶/۱۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت