مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سرویس ستاره اول همراه اول

خرید سیم کارت

سیمکارت های همراه اول می توانند از سرویس ستاره اول استفاده می کنند. گفتنی است که اولین اپراتور کشور برای مشترکین "سیم‌کارت" های خود سرویس ستاره اول را ارائه داده است . سرویس ستاره اول همراه اول ، سرویسی است که مشترکین سیم کارت های  همراه اول می توانند به راحتی از طریق آن اقدام به خرید بسته های نوترینو کنند.

اپراتور "همراه اول" با فروش سیم کارت های خود ازابتدا تا اکنون، مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش است که رضایت مشترکین خود را کسب کند . سرویس ستاره اول همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول قابل استفاده است و امکان خرید بسته از طریق این سرویس برای کلیه مشترکین فراهم است . مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * نسبت به خرید شارژ برای خود و یا مشترک سیم کارت همراه اول اعتباری اقدام نمایند و روش خرید شارژ به این صورت است که مشترک پس از درخواست خرید به درگاه بانک متصل می شود و بعد از وارد کردن اطلاعات کارت پرداخت انجام می شود در صورت موفق بودن عملیات خرید شارژ ، افزایش شارژ از طریق USSD و پیامک به مشترک اعلام می شود . در صورت عدم موفقیت نیز نتیجه به مشترک اعلام می گردد . مشترکین می توانند با شماره گیری * 1 * 1 * 1 # از شارژ عادی و با اعمال شارژ از طریق کد دستوری * 1 * 1 * 2 # بدون نگرانی از دست رفتن مبلغ و زمان اعتبار شارژ اصلی از مزایای شارژ فوق العاده استفاده نمایند . هم چنین در صورتی که بخواهند مبلغی را به صورت دلخواه شارژ نمایند می توانند با شماره گیری * 1 * 1 * 3 # شارژ دلخواه خود را به راحتی خریداری نمایند ( شارژ دلخواه باید حداقل 10,000 ریال و مضربی از 1,000 ریال باشد . )    
بسته های روزانه ، هفتگی و ماهانه در خرید بسته برای خود یا دیگران از درگاه * 1 # ، تمدید خودکار حجمی و زمانی ندارند . بنابراین در صورتی که مشترک ، خود اقدام به رزرو بسته دیتا نکند ، پس از اتمام حجم یا زمان بسته روزانه هفتگی و یا ماهانه ، مصرف دیتا وی با تعرفه عادی محاسبه می شود .

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت