مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت 0912

فروش سیم کارت

با خرید سیم کارت 0912 دائمی همراه اول  از خدمات گسترده و متنوع این اپراتور بهره مند شوید. در حال حاضر سیمکارت های همراه اول به مناطق وسیعی خدمات ارائه می‌دهد. همین امر سبب شده است تا نسبت به سایر اپراتورهای دیگر در صدر قرار بگیرد و این سیم کارت طرفداران بیشتری در بین متقاضیان داشته باشد.

شاید زمانی مجبور بوده اید برای خرید سیمکارت 0912 مدت زمانی طولانی منتظر باشید، اما با گستردگی مراکز فروش سیم کارت ، در کمترین زمان ممکن می‌توانید سیم‌کارت دائمی خود را با پیش شماره 0912 خریداری و دریافت نمایید.

از دیرباز این پیش شماره به عنوان منطقه جغرافیایی تهران محسوب می شد. افرادی که قصد دارند شماره آنها با این کد آغاز شود، باید هزینه بیشتری را برای داشتن آن پرداخت نمایند. شاید بپرسید چرا قیمت خرید سیم کارت 0912 تهران نسبت به شماره های دیگر گرانتر است؟

شاید نتوان پاسخ منطقی و علمی به این سوال داد و تنها باید به این موضوع بسنده کرده که این پیش شماره از اعتبار و قدمت خوبی برخوردار است.

در واقع باید گفت تهران به دلیل پایتخت بودنش، موقعیت بهتری داشته و به همین دلیل هر گونه خدماتی که به این شهر باز می‎گردد، نسبت به شهرهای دیگر قیمت بیشتری دارد. برای درک این موضوع لازم نیست راهی دور بروید، از خودتان شروع کنید.

زمانی که شرکت و یا فردی با پیش شماره 0912 با شما تماس می گیرد، چه احساسی دارید؟ آیا ناخودآگاه حس نمی کنید اعتبار بیشتری برای آنها قائل هستید.

شاید نوع خدماتی که آنها ارائه می دهند هم سطح دیگر شهرهای کشور باشد، اما 0912 آنها را به گونه ایی متفاوت معرفی خواهد کرد. به همین دلیل صاحبان مشاغل بزرگ همواره خطی با این پیش شماره دارند تا بتوانند از اعتبار و قدمت آن به نفع خود استفاده نمایند.

۱۳۹۹/۸/۱۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت