مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خریدسیمکارت را با توجه به نیاز خود انجام دهید

فروش سیم کارت

برای خرید سیم کارت باید به این توجه کنید که چه نوعی از سیمکارت را احتیاج دارید. سیم کارت ها را در انواع دائمی و اعتباری تقسیم بندی کرده اند. اینکه کدامیک از آنها برای شما مناسب است، تنها به نوع استفاده شما بستگی دارد. بنابراین لازم نیست مدتها زمان را در صفحات مختلف اجتماعی صرف کنید تا بفهمید کدامیک برای شما بهتر است. شاید مهمترین نکته این باشد که برخی از تعرفه‎ها در سیم‌کارت دائمی و اعتباری با یکدیگر متفاوت است. در این راستا باید بدانید که معمولا میزان تعرفه ها در سیم کارت های اعتباری بیشتر است. با این حال می توان گفت کنترل هزینه در این نوع از شماره ها بهتر انجام می پذیرد.

تفاوت سیم کارت اعتباری و دائمی

حتما می دانید که در شماره های دائمی، میزان هزینه به صورت ماهانه برای شما ارسال خواهد شد که با تسویه آن می توانید از خدمات اپراتور در ماه های بعدی استفاده نمایید. در حالیکه در سیم کارت های اعتباری از قبل هزینه تعیین شده ایی را پرداخت خواهید کرد. بنابراین از ابتدا می دانید که چه میزان هزینه برای استفاده از خدمات اپراتور در نظر گرفته اید. چنانچه شارژ پولی شما به اتمام برسد، دیگر قادر به برقراری تماس تلفنی نخواهید بود. در واقع خط به صورت یکطرفه قطع می شود. یعنی فقط دیگران می توانند با شما تماس بگیرند.

نکته در اینجا است که برای همیشه در این وضعیت باقی بمانید. چنانچه در مدت زمان تعیین شده ایی که معمولا دو ماه است، اقدام به افزایش اعتبار ننمایید، شماره مورد نظر به حالت غیر فعال تغییر وضعیت خواهد داد. برای این حالت نیز، مدت زمان مشخصی در نظر گرفته می شود تا مشترک فرصت کافی برای افزایش شارژ داشته باشد. چنانچه در طی این مدت زمان که معمولا 12 ماه است، هیچ اقدامی از سوی مشترک انجام نشود، شماره و حق اشتراک از فرد گرفته خواهد شد.

۱۳۹۹/۷/۳۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت