مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت از صفر تا 100

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت و همچنین ثبت نام سیم کارت این روزها کار سختی نیست. با مراجعه به مراکز فروش سیمکارت براحتی می توانید یک سیمکارت اعتباری معمولی تهیه کنیدو  هزینه زیادی هم پرداخت نخواهید کرد.

این در حالی است که در حدود 15 سال پیش که سیم‌کارت ها تازه به سیستم ارتباطی کشور ورود پیدا کرده بودند و اپراتور همراه اول اولین و تنها اپراتوری بود که در زمینه ارتباطات سیار فعالیت می کرد، باید مدت ها برای خرید سیمکارت در صف انتظار باقی می ماندید تا یک سیم کارت دائمی با شماره ای که خودتان اختیار انتخاب آن را نداشتید، دریافت می کردید. البته خرید و فروش سیم کارت در آن زمان هم امکانپذیر بود که دیگر مستلزم انتظار نبود. اما به هر حال هزینه ای که باید برای خرید سیم کارت دائمی در آن زمان در نظر می گرفتید، در مقایسه با درآمدها بسیار قابل توجه بود. این ابتدای کار و ابتدای ورود سیم کارت به داخل کشور بود که همزمان بود با ورود گوشی های نوستالژی همچون گوشی های چراغ قوه ای نوکیا و گوشی های چاق و چله و ریز و درشت سونی اریکسون و برند هایی از این قبیل. به مرور زمان همه چیز تغییر کرد و حضور سیم کارت در کشور هر روز از روز قبل عادی تر شد و انواع و اقسام گوشی ها نیز وارد شدند و به هر حال پیشرفت سریع و تحول بزرگی در زمینه ارتباطات سیار با ورود اپراتورهای دیگر تلفن همراه صورت گرفت. ثبت نام سیم کارت برای همه اپرتورها در ابتدا فرایند نسبتا سختی داشت، اما به مرور ساده و ساده تر شد و تا امروز به جایی رسید که نه تنها ثبت نام سیم کارت ساده و سریع انجام می شود، بلکه هر کس با هر هزینه ای می تواند سیم کارت بخرد و از آن استفاده کند.

۱۳۹۹/۷/۲۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت