مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

بسته‌های دست‌دوز رایتل

فروش سیم کارت

مشترکانی که خرید سیم کارت های رایتل را داشته اند و یا قبلا از سیم کارت های این اپراتور استفاده کرده اند، می توانند از طرح بسته دست دوز که به تازگی در لیست بسته های این اپراتور قرار گرفته است استفاده نمایند. رایتل سومین اپراتور تلفن همراه در کشور می باشد که، بسته‌ای با نام طرح بسته دست‌دوز برای مشترکان سیمکارت های خود ارائهکرده است. این اپراتور در ابتدای شروع به کار خود، به صورت انحصاری خدمات نسل سوم اینترنت را ارئه کرده است.

رایتل با توجه به بررسی نیازها و خواسته‌های ارتباطی مشترکین خود، بسته‌های ویژه‌ای را با نام بسته دست‌دوز برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در طرح بسته دست دوز، کاربران به راحتی به بسته‌های موردنظر خود دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانید هر هفته با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 222 مربع #222* بسته‌های اینترنت و مکالمه متناسب با مصرف خود را مشاهده و اقدام به خرید کنند. همچنین با ارایه طرح‌های پیشنهادی می‌توانند هزینه‌های خود را تا میزان زیادی کاهش داده و مدیریت کنند.

باید توجه نمایید که بسته‌های پیشنهادی، بر اساس الگوی مصرف‌ مشترکان ارائه شده و برای هر یک از مشترکین متفاوت خواهد بود.

۱۳۹۹/۷/۱۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت