مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های صفر

خرید سیمکارت

فروش سیم کارت بدون کارت ملی و مدارک شناسایی معتبر ممنوع شده است. مشترکینی که اقدام به خرید سیم کارت می کنند در زمان به نام زدن سیم کارت با در دست داشتن کارت ملی، سیمکارت را به نام خودشان ثبت می کنند. معاون وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  گفت: در حال حاضر همه سیم کارت های فعال در کشور دارای هویت می باشند و  با استفاده از روش های ایجابی در ثبت سیم‌کارت امکان تخلف در ثبت سیم کارت صفرشده است.

حسین فلاح جوشقانی گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به صفر شدن تخلف در ثبت سیم کارت در کشور افزود: یکی از گام های خوبی که برای پیشگیری از سوءاستفاده از سیم کارت ها انجام داده ایم راه اندازی رمز یک بار مصرف می باشد همچنین ارسال پیامک به سیم کارت دیگر خریدار از نمونه های بارز آن است.

* کاهش تخلفات با ارسال پیامک مبنی بر ثبت هر سیم کارت

همچنین ایشان اضافه کردند که: از زمانی که ارسال پیامک مبنی بر ثبت هر سیم کارت  خریداری شده انجام می شود تخلفات کاهش چشمگیری یافته است از طرفی مزاحمت های صوتی و پیامکی هم تا حد قابل توجهی کاهش یافته و دیگر قابل مطرح کردن نیست.

*  همراه اول ۵۵ درصد سهم بازار را در اختیار دارد

فلاح جوشقانی تصریح کرد: در حال حاضر از میان اپراتورهای فعال در کشور همراه اول ۵۵ درصد سهم بازار را در اختیار دارد و اپراتور ایرانسل نیز با ۴۰ درصد سهم بازار و رایتل با ۵ درصد در حال ارائه خدمات هستند.

۱۳۹۹/۷/۱۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت