مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت به صورت فله ای، پدیده خاص بازار ایران

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های متعدد به یک مشترک دردسرساز شده است، کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات، بازار سیم کارت ایران را نابسامان توصیف ‌کرد . وی اشاره کرد که در هیچ جای جهان فروش سیمکارت به صورت فله ای رایج نیست و کشورها برای واگذاری سیمکارت از مقررات خاصی پیروی می‌کنند.

او توضیح می‌دهد که بسیاری از نیازهای مردم بدون خرید سیم کارت جدید قابل رفع است و در جهان اپلیکیشن‌های مختلفی طراحی کرده‌اند که فرد بدون خرید سخت‌افزار و تنها از طریق نرم‌افزار می‌تواند احتیاج خود را برطرف کند اما در ایران مردم برای دسترسی به خدمات مختلف ناچار به خرید سیم کارت جدید هستند مثلا برای اپلیکیشن شاد چه نیازی به عرضه سیم کارت به دانش‌آموزان وجود دارد؟ یا برای دسترسی به خدمات کنتور هوشمند گاز، سیم‌کارت خاص طراحی کرده‌اند و برای استفاده در مودم یک سیم کارت ویژه وجود دارد و …

همچنین در بازار جهان سیم کارت‌های موقت و اجاره‌ای برای گردشگران وجود دارد که پس از گذشت مدت زمان خاص این سیم کارت‌ها غیرفعال می‌شوند و اپراتورها برای واگذاری دائمی سیم کارت به افراد نشانی ثابت و سایر مدارک هویتی را تقاضا می‌کنند. ضمن اینکه این بانک اطلاعاتی مداوم به روزرسانی می شود تا شرایط سواستفاده از سیم کارت به حداقل برسد.

افشار فروتن، رییس انجمن صنفی فروشندگان سیم کارت و گوشی تلفن همراه هم معتقد است که مدل درآمدزایی اپراتورهای بزرگ جهان خدمات محور است نه سیم کارت محور. او تاکید می‌کند که فعالان صنفی بارها این موضوع را به مدیران مخابراتی کشور گوشزد کرده‌اند که عرضه بی‌حساب و کتاب سیم کارت به مردم، مشکلات جدی ایجاد می‌کند اما گوش شنوایی وجود نداشته است.

۱۳۹۹/۷/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت