مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیمکارت های گردشگری همراه اول

سیم کارت

فروش سیم کارت های گردشگری اپراتور همراه اول دارای شرایطی می باشد. این سیمکارت های گردشگری با هدف دسترسی آسان، سریع و ارزان مسافرین ورودی به کشور ایران به خدمات تلفن همراه اپراتور همراه اول طراحی شده است. سیم‌کارت های گردشگری متناسب با نیازهای گروه های مختلف ایرانگردی، زیارتی و بازرگانی و بر اساس نیازمندی آنها به مکالمه، پیامک و اینترنت پرسرعت و همچنین مدت اقامت آنها در ایران تعریف شده‌اند. لازم به ذکر است که گوشی کاربر نباید قفل(Bundle) باشد.

شرایط خرید سیمکارت گردشگری:

خرید و ثبت سیمکارت های گردشگری فقط بوسیله گذرنامه بوده و هر کاربر می‌تواند حداکثر 3 سیمکارت به طور همزمان، فعال داشته باشد.

نحوه برقراری تماس:

لازم است کاربران برای برقراری تماس به مقصد خارج از ایران، حتما پیش شماره بین الملل کشور مقصد را به ابتدای شماره مقصد اضافه نمایند.

برای نمونه: 0098912123456789 و یا 98912123456789+

نحوه شارژ سیمکارت ها:

کاربران می‌توانند با تهیه شارژ الکترونیکی یا فیزیکی همراه اول از طریق نمایندگی های همراه اول و یا عاملین مجاز و با استفاده از کد دستوری زیر، اعتبار سیمکارت های خود را افزایش دهند:

#کد پانزده رقمی*300*

۱۳۹۹/۷/۱۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت