مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

دومین اپراتور بزرگ کشور 14 ساله شد

فروش سیمکارت

خرید سیم کارت های ایرانسل چه از طریق سایت این اپراتور چه از طریق مراکز فروش سیم کارت های ایرانسل رونق بسیاری دارد. ایرانسل دومین اپراتور کشور می باشد. اپراتور مطرح کشور امسال 14 ساله شد و به همین مناسبت این شرکت هدایای ویژه‌ای برای مشتریان سیمکارت های خود در نظر گرفته است. ایرانسل اپراتور بسیار پرتلاشی است که موفق به کسب عنوان " برترین عرضه‌کننده خدمات ارتباطی سال کشور " در 6 سال متوالی شده است. سیم کارت های ایرانسل جزء اولین  سیم‌کارت هایی می باشد که اینترنت نسل چهارم (4G) را در کشور عرضه کرد. همچنین ایرانسل به دلیل پوشش مناسب اینترنت همراه و سرویس های دیگر عنوان " بزرگترین اپراتور دیتای ایران " را کسب کرده است. 

14 سالگی ایرانسل

ایرانسل در تاریخ 29 مهر 1385 به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است. این اپراتور اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در ایران می باشد. همزمان با 14 سالگی ایرانسل مراسمی جهت قدردانی از تمامی کارکنان و مشتریان خود برگزار کرد. با توجه به محدودیت های کرونایی، این مراسم به صورت آنلاین از طریق دو اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی لنز  و برنامه دانا پلاس با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیر عامل شرکت ایرانسل برگزار شد. مدیرعامل ایرانسل در سخنرانی خود از آخرین دستاوردها و موفقیت های ایرانسل صحبت کرد. ایرانسل هم اکنون اولین و تنها اپراتور ارائه دهنده اینترنت نسل پنجم است .

هدیه های ویژه ایرانسل به مناسبت 14 سالگی

به مناسبت 14 سالگی ایرانسل، این شرکت هدایای ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته. از بامداد سه شنبه 29 مهر 1399 استفاده از برنامه تلویزیون اینترنتی لنز به مدت یک هفته برای تمامی مشترکین ایرانسل رایگان خواهد بود. همچنین از همین تاریخ به مدت یک ماه استفاده از برنامه دانا پلاس برای استفاده از خدمات آموزش آنلاین برای تمامی مشترکین ایرانسل رایگان خواهد بود. در کنار این هدیه های ویژه، ایرانسل به مدت 24 ساعت از بامداد 29 مهر 1399  امکان استفاده از قسمت های موسیقی و فیلم چارخونه را به صورت رایگان برای کاربران خود قرارداد و در قسمت کتاب صوتی نیز به همین مدت 50 درصد تخفیف اعمال کرد.

۱۳۹۹/۸/۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت