مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های رند همراه اول در طرح واگذاری

فروش سیم کارت

سیم کارت های همراه اول از اولین سیمکارت های فعال در کشور می باشد که این اپراتور همراه اول اولین اپراتور فعال در کشور است . همراه اول به مشترکین خود که  سیم‌کارت  همراه اول دارند خدمات ویژه ای را ارائه داده است .این اپراتور برای افرادی که تمایل به خرید سیم کارت همراه اول را دارند طرح واگذاری در نظر گرفته است .

این اپراتور در طرح واگذاری خود شماره های رندی را ارائه کرده است که شامل سیمکارت همراه اول اعتباری و "سیم کارت همراه اول" دائمی است . همراه اول واگذاری سیم کارت رند خود را از طریق حراج اینترنتی با حضور عموم متقاضان خود برگذار می کند و افراد متقاضی برای شرکت در حراج اینترنتی "همراه اول" باید در ابتدا در سامانه حراج آنلاین شماره های رند ثبت نام کنند و پیشنهاد خود را برای خرید سیمکارت های مورد تقاضا خود ثبت کنند و بعد از اعلام نتایج ، در صورت تکمیل فرآیند و پرداخت ، سیم کارت برنده در حراج به بالاترین پیشنهاد ثبت شده در سامانه واگذار خواهد شد .بر اساس آیین نامه ابلاغی از سوی سازمان تنظیم مقررات ‌و ارتباطات رادیویی به اپراتور های تلفن همراه در کشور ، سقف مجاز واگذاری خطوط دائمی و اعتباری تا حداکثر 10 عدد سیم‌ کارت فعال برای هر شرکت ‌کننده می‌ باشد . همراه اول ، کمیته حراج شماره‌ های رند را متولی و ناظر اجرای عمل کرد فرایند های حراج تعیین‌ نموده است و کمیته مربوطه مجاز است در صورت مشاهده هر گونه خطای سیستمی و موارد مشکوک به رقابت نا سالم ، نسبت به لغو حراج اقدام نماید . فروش شماره های رند ، مشمول هزینه‌ های قانونی اعم از 9%مالیات و عوارض می باشد که در قیمت نهایی لحاظ می شود ‌و برنده حراج موظف به پرداخت آن می باشد . قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران بر کلیه ضوابط و شرایط شرکت در حراج اینترنتی واگذاری سیم‌ کارت‌ های شماره آدرس ایمیل و رمز شخصی خود می توانند در حراج سیم‌ کارت ‌های رند شرکت نماید ، مفاد قرارداد مشترکین و مصوبات سازمان تنظیم مقررات نیز لازم الاجرا خواهد‌ بود .

۱۴۰۰/۲/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت