مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های ایرانسل هدیه باران می شوند.

فروش سیم کارت

سیمکارت های ایرانسل هدیه باران می شوند. اپراتور دوم کشور برای مشترکان سیم کارت های خود هدیه ویژه در نظر گرفته است  و حالا این  به مناسبت روز مادر و روز پدر برای افرادی که خرید سیم کارت های ایرانسل را داشته اند  هدیه ویژه در نظر گرفته است . کلیه مشترکینی که "سیم‌کارت  ایرانسل" دارند در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا ( س ) و روز مادر که 15 بهمن ماه است می توانند بسته هدیه 2 گیگا بایتی خود را فعال کنند .

این بسته هدیه 2 گیگا بایتی شامل کلیه مشترکین "سیم کارت" های ایرانسل می شود ، هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی و ایرانسل اعتباری می توانند اقدام به فعال سازی این بسته هدیه کنند . اپراتور ایرانسل اعلام کرده است هدف از ارائه بسته هدیه 2 گیگا بایتی در مادر و روز پدر این است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن و برای حفظ سلامتی این عزیزان نا گزیر به رعایت فاصله اجتماعی هستیم ؛ تنها ارتباطات دیجیتالی و صوتی است که فرصت قدردانی از پدر و مادر ها و تبریک این مناسبت‌ ها را فراهم می‌ کند .

کلیه مشترکین ایرانسل اعتباری و ایرانسل دائمی می توانند در روز 15 بهمن ماه که روز مادر است و در 7 اسفند ماه که روز پدر است با شماره گیری کد دستوری # 5 * و یا از طریق اپلیکین ایرانسل من بسته هدیه 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی را دریافت کنند و  اعتبار این بسته هدیه یک روزه است و فقط تا پایان همان روز اعتبار دارد و هر کاربر سیم کارت ایرانسل در هر یک از این دو روز فقط یک بار فرصت دریافت این هدیه را دارند .
اپراتور ایرانسل برای مشترکین خود بسته مکالمه ایرانسلی نیز در نظر گرفته است و کلیه مشترکین سیم کارت های ایرانسل طرح هدیۀ مکالمه ، در فاصلۀ روز مادر تا روز پدر یعنی از 15 بهمن ماه تا 7 اسفند ماه ، با شماره‌ گیری کد # 3 * 1 * 444 * و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌ من ، فعال می‌ شود . با فعال‌ سازی این طرح ، پس از 5 دقیقه مکالمه ایرانسلی ، 50 دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود .

۱۳۹۹/۱۲/۹

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت