مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های رایتل و بسته های بی نهایت خانواده

فروش سیم کارت

سیم کارت های رایتل جدیدا طرحی به نام طرح خانواده بی نهایت را تجربه کرده اند.

این طرح شامل حال مشترکین سیمکارت های دائمی رایتل می شود. متقاضیان این سیم‌کارت‌  های بعد از خرید سیم کارت دائمی رایتل با استفاده از بسته های خانواده بی نهایت این امکان را می دهد که هزینه های سیم کارت خود را مدیریت کنند . با استفاده از بسته های خانواده بی نهایت مشترکین دیگر نگران هزینه ی بالا سیمکارت خود  نیستند و از طریق این بسته ها می توانند حساب خود را مدیریت کنند .


بسته های خانواده بی نهایت شامل دو بسته می شود ، بسته خانواده بی نهایت کلاسیک و بسته خانواده بی نهایت نقره ای

بسته بی نهایت کلاسیک : بسته بی نهایت کلاسیک شامل مکالمه صوتی ، پیامک و پیام چند رسانه ای است . این بسته به مشترکین این اپراتور این امکان را می دهد تا با دوستان رایتلی خود به صورت نا محدود استفاده کنند .این بسته دارای تماس صوتی ، پیامک و پیام چند رسانه ای نا محدود درون شبکه ، 500 دقیقه تماس صوتی و 500 پیامک برون شبکه ، 10 گیگا بایت اینترنت + 20 گیگا بایت اینترنت در ساعات افت مصرف است و اعتبار این بسته 30 روزه می باشد و این بسته ها 90 روزه نیز می باشند .مشترکین رایتل که می خواهند این بسته را فعال کنند ، برای فعال سازی بسته بی نهایت کلاسیک 30 روزه باید کد دستوری # 2031 * 142 * را با "سیم کارت رایتل" دائمی خود شماره گیری کنند و قیمت این بسته بای مشترکین این اپراتور 48 هزار تومان است و برای فعال سازی بسته بی نهایت کلاسیک 90 روزه باید کد دستوری # 2091 * 142 * را با سیم کارت رایتل دائمی خو شماره گیری کنند و قیمت این بسته برای مشترکین این اپراتور 120 هزار تومان است .
بسته بی نهایت نقره ای : این بسته شامل تماس صوتی ، پیامک و پیام چند رسانه ای نا محدود درون شبکه ، تماس صوتی و پیامک برون شبکه ، 10  گیگا بایت اینترنت + 20 گیگا بایت اینترنت در ساعات افت مصرف است . بسته های بی نهایت نقره ای 30 روزه و 90 روزه است ، که مشترکین این اپراتور برای فعال سازی بسته بی نهایت نقره ای 30 روزه باید کد دستوری # 2032 * 142 * را شماره گیری کنند و قیمت این بسته 88 هزار تومان است و مشترکین رایتل برای فعال سازی بسته بی نهایت نقره ای 90 روزه باید کد دستوری # 2092 * 142 * را شماره گیری کنند و قیمت این بسته 240 هزار تومان است .
روش های دیگری برای خرید بسته های بی نهایت ارائه شده است که مشترکین این اپراتور دسترسی آسان تری به این خدمات داشته باشند . مشترکین می توانند از طریق اپلیکیشن رایتل من ، از طریق وب سایت رایتل صفحه خرید بسته ، مراجعه به سامانه رایتل من ، شماره گیری کد دستوری # 142 * ، سامانه پیامکی 2020 ، مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل بسته های بی نهایت را فعال کنند .
شرایط استفاده و پرداخت : مشترکین سیم‌ کارت ‌های دائمی رایتل ، در‌ صورتی‌ که هر یک از بسته‌ های خانواده بی ‌نهایت را به‌ صورت 30 یا 90 روزه خریداری ‌نمایند ، در این مدت نیاز به پرداخت صورت حساب نداشته و می‌ توانند از خدمات نا محدود بسته در قالب تعریف شده ، بهره‌ مند شوند . لازم به ذکر است که مبالغ مربوط به خدمات خارج از این طرح ، از قبیل خدمات ارزش افزوده به صورت جداگانه محاسبه و به‌‌ صورت حساب مشترک اضافه خواهد شد .
کلیه خدمات ارائه شده در بسته‌ های بی‌ نهایت مشمول « مقررات مصرف منصفانه » خواهند بود . هزینه استفاده بیشتر از حدود مذکور ، بر اساس تعرفه‌ های عادی رایتل محاسبه شده و به صورت حساب مشترک افزوده خواهد شد و این بسته ‌ها مخصوص مشترکین حقیقی است و هر گونه استفاده سازمانی از آنها منجر به قطع خدمات خواهد شد .
کلیه قیمت‌ ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است . با مراجعه به اپلیکیشن رایتل من و سامانه رایتل من ، می ‌توانید از حجم خدمات مصرفی بسته و مقدار باقی مانده آن آگاه شوید .
ساعت ‌های افت مصرف از 2 الی 7 صبح است ، به منظور تامین بهترین کیفیت قابل ارائه در شبکه رایتل ، ساعت‌ های افت مصرف در صورت تغییر رفتار اساسی مصرف مشترکین ، ممکن است تغییر یابد
مصرف از حجم ترافیک عادی خدمات داده ( در قالب بسته یا تعرفه عادی ) جهت بازدید و استفاده از خدمات و محصولات بومی که فهرست آن ها در صفحه ترافیک بومی آمده است ، مشمول 50% کاهش تعرفه است ، به عبارت دیگر ، به ازای هر واحد مصرف ترافیک داخلی نصف تعرفه عادی از حساب شما مشترک عزیز کسر می گردد . در هنگام مصرف خدمات داده در قالب بسته خریداری شده نیز مصرف هر دو واحد ترافیک داخلی معادل یک واحد محسوب می شود . لازم به ذکر است ، مصرف سرویس اینترنت در وب سایت های بین الملل هم چنان با تعرفه همیشگی صورت می گیرد .

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت