مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های رایتل

فروش سیم کارت

سیم کارت های رایتل در بازار چرخه عمر مشخصی را طی کرده اند. در این نوشته  می خواهیم به چرخه عمر سیمکارت های رایتل نگاهی داشت باشیم. این اپراتورسومین اپراتور برتر در کشور می باشد که خدمات زیادی را برای مشترکین سیم‌کارت خود در نظر گرفته است .متقاضیان با خرید سیم کارت های رایتل می توانند از خدمات این اپراتور بهره مند شوند . کاربرانی که قصد خرید سیمکارت از این اپراتور را دارند باید بدانند که چرخه عمر سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل متفاوت از یکدیگر است .

سیمکارت های دائمی رایتل :

مشترکین بعد از "خرید سیم کارت رایتلدائمی باید بدانند که سیم کارت آن ها به صورت پیش فرض فعال شده است . چرخه عمر سیم کارت های دائمی رایتل به این طریق است که در صورتی که بدهی مشترک مساوی یا بیشتر از سقف اعتبار آن شود سیم کارت کاربر از حالت فعال خارج شده و سیم کارت به حالت قطع یک طرفه تبدیل خواهد شد که درصورت عدم افزایش سقف اعتبار ، این مبلغ 60 هزار تومان است . در حالت قطع یک طرفه فقط امکان دریافت مکالمه صوتی ، مکالمه تصویری ، پیامک و پیام چند رسانه ای برای کاربر وجود دارد . در صورتی که مشترک صورت حساب میان وره خود را پرداخت کند ،سیم کارت مشترک از حالت قطع یک طرفه به فعال تبدیل خواهد شد . ولی اگر مشترک بعد از گذشت 14 روز نسبت به پرداخت صورت حساب خود اقدام نکندو به مدت 14 روز به صورت مداوم یک طرفه باقی بماند سیم کارت مشترک به صورت دو طرفه قطع خواهد شد و زمانی که سیم کارت مشترک قطع دو طرفه شود یعنی کلیه خدمات برای مشترک غیر فعال است و فقط در صورت پرداخت صورت حساب میان دوره سیم کارت مشترک وصل می شود. َ
در صورتی که مشترک به مدت 365 روز متوالی در حالت قطع دو طرفه باقی بماند ، سیم کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد . هم چنین در صورت عدم استفاده مشترک به مدت 365 روز متوالی از سیم­ کارت خود و عدم پرداخت آبونمان ، سیم ­کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد . با منقضی شدن سیم ­کارت ، مشترک می ­تواند ظرف مدت 180 روز و با پرداخت بدهی خود به وضعیت فعال بازگردد . بعد از اتمام 180 روز ، مشترک می تواند در چارچوب سیاست های روز رایتل ظرف مدت 5 سال با مراجعه به یکی از فروشگاه های رایتل و پرداخت مجدد مبلغ سیم کارت به وضعیت فعال باز گردد ، هم ََچنین پس از گذشت 5 سال سیم کارت وی قابل بازیافت و قابل واگذاری به غیر خواهد بود .
چرخه عمر سیم کارت رایتل اعتباری :
مشترکین بعد از خرید سیم کارت رایتل اعتباری باید بدانند که سیم کارت آن ها به صورت پیش فرض غیر فعال است و با برقراری اولین تماس ، اتصال به اینترنت و ارسال پیامک و پیام چند رسانه ای و یا اولین شارژ "سیم کارت رایتل" مشترک از حالت غیر فعال به فعال تبدیل می گردد . در صورتی اعتبار حساب سیم کارت به اتمام برسد سیم کارت به حالت یک طرفه در می آید و مشترک دیگر قادر به برقراری تماس و یا دیگر خدمات نیست و فقط می تواند تماس های صوتی و تصویری ، پیامک و پیام چند رسانه ای را دریافت کند و مشترک با خرید شارژ از حالت یک طرفه به فعال تبدیل خواهد شد . در صورتی که مشترک اقدام به خرید شارژ نکند و سیم کارت به مدت 180 روز به صورت یک طرفه باقی بماند به قطع دو طرفه تبدیل می شود و فقط مشترک با افزایش اعتبار ، دریافت اعتبار و خرید بسته به حالت فعال تبدیل خواهد شد . و حالا اگر مشترک به مدت 30 روز در حالت قطع دوطرفه باشد و یا سیم کارت خود را بعد از 365 روز فعال نکند ، سیم کارت و شماره همراه مشترک منقضی خواهد شد و با منقضی شدن سیم کارت ، مشترک می تواند در چارچوب سیاست های روز رایتل ظرف مدت 1 سال و با مراجعه به یکی از فروشگاه های رایتل و پرداخت مجدد مبلغ سیم کارت را به وضعیت فعال برگرداند .
در صورتی که سیم کارت ، 1 سال متوالی در وضعیت منقضی باقی بماند ، سیم کارت وی به طور خودکار بازیافت و قابل واگذاری به غیر خواهد بود .

۱۳۹۹/۱۱/۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت