مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت شاتل به صورت آنلاین امکان پذیر شد

فروش سیمکارت

خرید سیم کارت شاتل به صورت آنلاین یکی دیگر از خدمات این اپراتور برای مشترکان سیم کارت های خود می باشد. این اپراتور همیشه خدمات متفاوتی را به مشترکین خود ارائه داده است.  در زمان کرونا در کشور و وجود قرنطینه در کشور، شاتل امکان خرید سیمکارت را برای مردم فراهم کرده است که بتوانند به صورت آنلاین سیمکارت خود را تهیه کنند. متقاضیانی که تمایل دارند از سرویس ها و خدمات شاتل موبایل استفاده کنند باید برای ثبت نام و "خرید  سیم‌کارتبه صورت آنلاین در وب سایت شاتل موبایل روی لینک ثبت نام و خرید سیم کارت کلیک کرده و یا به نشانی https://shop.shatelmobile.ir/sim مراجعه کنید .

متقاضیان می توانند بعد از ورود به وب سایت شاتل شماره سیم کارت دلخواه خود را با پیش شماره 0998 انتخاب کنند و یا یکی از شماره های نمایش داده شده را انتخاب کنند . قسمت بعدی ورود و ثبت نام است که در این بخش اطلاعات خود را جهت ایجاد حساب کاربری وارد می کنید . ورود این اطلاعات برای پیش ثبت نام و رزرو شماره ضروری است توجه داشته باشید در صورتی که مشترک شاتل موبایل هستید و حساب کاربری دارید گزینه ورود را انتخاب کرده و نام کاربری و رمز عبور کنترل حساب اینترنتی شاتل موبایل من را در این بخش وارد کنید . و در مرحله بعد باید متناسب با میزان مصرف و بودجه خود هر یک از بسته های آغازین شاتل موبایل را انتخاب کنید . بسته های آغازین بسته های ترکیبی از مکالمه ، پیامک ، اینترنت و سایر خدمات ارزش افزوده هستند که می بایست به همراه "سیم کارت شاتل موبایل" خریداری شوند . شاتل موبایل برای مشترکین سیم کارت های خود بسته آغازین ارائه داده است ، به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، "سیم کارت" و بسته آغازین شماره یک شاتل موبایل به مشترکین خدمات اینترنت ثابت شاتل به همراه 11 گیگا بایت اینترنت همراه یک ماهه ، 1 گیگا بایت اینترنت ثابت ، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نا محدود ، و 100 دقیقه مکالمه و 100 پیامک برون شبکه یک ماهه به همراه اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت 18 هزار تومان عرضه می ‌شود . سیم کارت و بسته آغازین شماره دو شاتل موبایل هم با 52 گیگا بایت اینترنت همراه یک ماهه ، 2 گیگا بایت اینترنت ثابت ، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نا محدود ، و 100 دقیقه مکالمه و پیامک برون شبکه یک ماهه با هزینه 25 هزار تومان به مشترکین خدمات ADSL شاتل عرضه می ‌شود . از سوی دیگر ، سیم کارت و بسته آغازین شماره سه شاتل موبایل به همراه 101 گیگا بایت اینترنت همراه در ماه اول و یک گیگا بایت اینترنت همراه در ماه دوم و یک گیگا بایت اینترنت همراه در ماه سوم ، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و 300 دقیقه مکالمه و پیامک برون شبکه برای سه ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان نماوا و 3 گیگا بایت اینترنت ثابت هفتگی و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت 40 هزار تومان به مشترکین خدمات ADSL شاتل عرضه می‌ شود .

پس از انتخاب بسته آغازین تایید وادامه را کلیک می کنید و شرح محصول و جزئیات به شما نمایش داده می شود . در مرحله بعد اهراز هویت خود را انجام می دهید و بعد از ثبت اطلاعات خود ، اطلاعات شما بازبینی می شود که بعد از تکمیل این فرآیند یک کد یک بار مصرف به سیم کارت شما ارسال می شود و به درگاه پرداخت اینترنتی منتقل می شوید . در این مرحله می‌ توانید مبلغ سفارش خود را با استفاده از شماره کارت بانکی معتبر ، رمز اینترنتی کارت ، تاریخ انقضای کارت و شماره شناسایی دوم (CVV2)به صورت مستقیم از طریق درگاه بانکی پرداخت کنید پس از پرداخت کامل مبلغ سفارش ، تاییدیه پرداخت به همراه شماره سفارش به شما نمایش داده شده و پروسه آماده‌ سازی و تحویل سریع سیم کارت به درب منزل شما آغاز می‌ شود . توجه داشته باشی د، بر اساس قوانین سازمان تنظیم ، در زمان مراجعه مامور پست برای تحویل سیم‌ کارت و تکمیل ثبت‌ نام ، لازم است شخص متقاضی به همراه اصل و کپی کارت ملی خود در آدرس اعلامی در زمان ثبت ‌نام حضور داشته باشد . در صورت عدم پرداخت ، سفارش شما لغو خواهد شد .

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت