مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های شاتل و بهره مندی از اینترنت و انتقال دیتای شاتل موبایل

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های شاتل مانند سیم کارت های دیگر اپراتور ها در بین مردم طرفداران بسیاری دارد. این اپراتور با ارائه اینترنت  پر سرعت در دسته بهترین و پرسرعت ترین اینترنت های کشور است و کاربرانی که سیمکارت های شاتل موبایل دارند  می توانند از اینترنت آن استفاده کنند. با استفاده روز افزون مردم از اینترنت در کسب و کار خود، اینترنت جزو نیاز های اولیه ی افراد شده است. به همین منظور این اپراتور تلاش به ارائه اینترنت پر سرعت با قیمت مناسب و به صرفه برای مشترکان سیم‌کارت های خود دارد . شاتل موبایل اولین اپراتوری است که برای مشترکین خود امکان استفاده از تعرفه ویژه آزاد اینترنت همراه را قرار داده و این اقدام را انجام داده است که مشترکین خود درگیر خرید بسته ها نشوند و پیچیدگی های انتخاب بسته برای مشترکین کم شود . افراد می توانند با خرید سیمکارت شاتل موبایل از خدمات ارزنده این اپراتور بهره مند شوند. 

اپراتور شاتل موبایل  پشتوانه حقوقی و فنی کم‌ نظیری برای ارائه خدمات پهنای باند ثابت ، خدمات سیار بر روی زیر ساخت  شبکه تلفن همراه 2G، 2.75G ، 3G ، 4G ،  4 . 75G را در اختیار دارد . بر این اساس کاربران"سیم کارت شاتل موبایل" به خدمات متمایز اینترنت همراه (4 G/LTE ) در صد ها شهر کشور دسترسی دارند . ضمن این که با استفاده از خدمات متمایز و مقرون به صرفه رومینگ بین‌الملل دیتا ، دسترسی به اینترنت برای مشترکین شاتل موبایل در صد ها اپراتور تلفن همراه خارج از کشور نیز تامین شده است . شاتل موبایل برای مشترکین خود قابلیت انتقال دیتا را نیز در نظر گرفته است . و منظور از انتقال دیتا این است که سقف معینی از حجم مصرف نشده‌ ی بسته‌ ی اینترنت شما در صورت تمدید به بسته‌ی بعدی اضافه خواهد شد .  معمولا کاربران بسته های را که انتخاب می کنند از متوسط مصرف شان بیشتر انتخاب می کنند تا احیانا ناچار به پرداخت هزینه اینترنت خارج از بسته‌ های خریداری شده نباشند . سرویس انتقال دیتا روی بعضی از بسته های دیتا فعال است و  این سرویس انتقال دیتا هزینه ‌ای برای شما کاربر عزیز نخواهد داشت و شما فرصت دوباره برای استفاده از ترافیک باقی‌ مانده خود را به دست خواهید آورد . در این سرویس اگر در دوره‌ ی گذشته تمام حجم اینترنت خود را مصرف نکرده باشید و بسته‌ ی شما این قابلیت را داشته باشد ، فرصت مجدد مصرف دیتای باقی ‌مانده برای شما فراهم خواهد شد و حجم مصرف‌ نشده‌ ی دوره‌ ی قبل در صورت تمدید به دوره‌ ی جدید منتقل خواهد شد و اولویت مصرف حجم با دیتای منتقل شده از دوره ‌ی قبل خواهد بود . در واقع شما با تمدید بسته‌ هایی که قابلیت انتقال دیتا داشته‌ اند می‌ توانید در هر دوره تا سقف 400 مگا بایت دیتای باقی‌ مانده از بسته‌ ی فعلی را به دوره‌ ی بعد منتقل کنید .  

۱۳۹۹/۱۰/۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت