مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های همراه اول در ماه رمضان هدیه دریافت می کنند

فروش سیم کارت

سیم کارت های همراه اول در هماه رمضان هدیه دریافت می کنند. متقاضیان خرید سیم کارت های هماره اول با مراجعه به دفاتر مجاز فروش سیمکارت می توانند بعد از تهیه این سیمکارت های هدیه خود را دریافت کنند. همچنین مشترکین همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان، با ثبت نام رایگان در طرح 55+5 در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند.

مشترکین سیم‌کارت های اهتباری و دائمی همراه اول  می توانند در ماه مبارک رمضان، با ثبت نام رایگان در طرح 55+5 در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت پنج دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف 55 دقیقه رایگان صحبت کنند.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران با اعلام این خبر گفت: زمان اجرای این طرح، هشت تیر ماه تا شش مرداد ماه سال جاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

همراه اولی ها می توانند با ارسال عدد یک لاتین به سرشماره 8055 در طرح ثبت نام کنند.

مشترکین سیمکارت های دائمی در طول اجرای طرح، با ارسال عدد صفر لاتین به 8055 یا شماره گیری #450*111* امکان اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده را دارند. مشترکین باید توجه داشته باشند که تا قبل از دریافت پیامک تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنید.

۱۳۹۹/۱۱/۲۴

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت