مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های شاد رایگان است

خرید سیمکارت 

دفاتر خرید سیم کارت و فروش سیم کارت به هیچ عنوان حق دریافت هزینه ی سیم کارت های دانش آموزی را از مشترکان ندارند و سیمکارت های دانش آموزی کاملا رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به دانش آموزان و خانواده‌های آنها هشدار داد تا فریب تبلیغات فروش سیمکارت شاد را نخورند و اخبار مربوط به سیم‌کارت‌ را از پرتال اپراتور‌ها و خبرگزاری‌ها پیگیری نمایند.

سردار «کیوان ظهیری» اعلام کرد: کلاهبرداران این بار به سراغ دانش آموزان و والدین آنها آمدند و با ارائه تبلیغاتی به اسم سیم کارت شاد سعی دارند تا از این گروه از افراد کلاهبرداری کنند. وی در ادامه افزود کلاهبرداران به روش‌های مختلف سعی به سوء استفاده از افراد می‌کنند. بعضی از آنها در جلوی مدارس حاضر می‌شوند و بعضی با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیامک اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرده است که کلاهبرداران معمولا از دو روش استفاده می‌کنند. در روش اول از افراد می‌خواهند که اطلاعات محرمانه خود را برای آنها ارسال کنند و با این روش سعی در جمع آوری افراد دارند. و در روش دوم با ارسال لینک‌هایی در فضای مجازی و درخواست اطلاعات کارت افراد برای تشخیص هویت حساب بانکی آنها را خالی می‌کنند.

کیوان ظهیری در ادامه توضیح داد:  اگر قرار باشد سیم کارت دانش آموزی و خدمات رایگانی برای این گروه از جامعه ارائه داده شود از طریق پرتال رسمی اپراتورها و یا وزارت خانه‌های مربوطه اعلام می‌شود و مردم به این پیام‌ها و لینکها اعتمادی نکنند.

رئیس پلیس پیشگیری در پایان اعلام کرد: پلیس به دنبال شناسایی افراد سودجو هست و با هرکسی که به هر طریقی این افراد را در رسیدن به اهداف شومشان کمک کند برخورد خواهد کرد.

چندی پیش مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول از ارائه سیم کارت شاد به وسیله این اپراتور خبر داده است. ایرانسل نیز سیم‌کارتی به نام «سیم‌کارت آموزشی» را برای والدینی که قصد دارند سیم‌کارت ویژه‌ای به امر تحصیل و آموزش آنلاین فرزند خود اختصاص دهند، ارائه کرده است.

۱۳۹۹/۶/۲۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت