مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت های رایگان دانش آموزان

سیمکارت

سیم کارت های رایگان دانش آموزی در خوزستان

دفاتر فروش سیم کارت در خوزستان آماده ی توزیع سیمکارت های دانش آموزی بین مدارس شدند. مدیر مخابرات منطقه خوزستان رحیم فلاح زاده گفت: با توجه به شرایط موجود و لزوم استفاده از بستر دیتا برای آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید با توجه به دغدغه خانواده‌ها در استفاده از فضای مجازی فرزندان شان، سیم‌کارت  اعتباری همراه اول انارستان ویژه دانش آموزان با ویژگی‌های خاص طراحی و به صورت رایگان در اختیار کودکان و نوجوانان بین سنین ۶ تا ۱۸ ساله قرار می‌گیرد.

او با اشاره به نحوه دریافت و فعال کردن این سیم کارت افزود: با ارسال عدد ۲۲۰ از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ و دریافت کد فعال سازی می‌توان برای دریافت این سیم کارت ثبت نام کرد و پس از آن یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی هوشمند خود و شناسنامه جدید فرزندشان و به همراه داشتن کد فعال سازی می‌توانند نسبت به دریافت سیم کارت انارستان فرزند خود به مراکز خرید سیم کارت مراجعه کنند.

فلاح زاده با بیان اینکه سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان در دفاتر پیشخوان دولت، مراکز فروش و نمایندگی‌های همراه اول در سطح استان، برای دانش آموزان به صورت کاملا رایگان، فعال سازی و توزیع می‌شود، اظهار داشت: این سیم کارت متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان دانش آموزان به اینترنت پاک از سوی شرکت مخابرات و همراه اول تهیه شده است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اینکه سیم کارت انارستان با امکان فراهم شدن استفاده دانش آموزان از فضای اینترنت سالم، امن و پرسرعت با بسته‌های متنوع و متناسب با نیاز دانش آموزان طراحی شده، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان نسبت به دیگر سیم کارت‌ها را داشتن اینترنت دوست دار و با محتوای اختصاصی برای کودکان و نوجوانان است.

این مقام مسئول بیان داشت: بسته خوش آمدگویی رایگان با حجم ۳ گیگابایت اینترنت پرسرعت نسل ۴.۵ به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه‌ای و ۱۰۰ پیامک به صورت رایگان به هنگام فعال سازی و یک بسته اینترنت ۲۴ گیگ ۶ ماهه نیز برای استفاده دانش آموزان در نظر گرفته شده است که هر ماه به مدت یک هفته، بسته ۴ گیگا بایت اینترنت به صورت خودکار فعال می‌شود.

به گفته فلاح زاده، خریدن بسته‌های دیتا با تخفیف ۲۵ درصد و بسته‌های مکالمه ارزان‌تر با ۳۸ درصد تخفیف و قابلیت اتصال به سامانه آموزشی شاد، از دیگر ویژه گی‌های سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان ویژه دانش آموزان است.

۱۳۹۹/۶/۱۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت