مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت‌های اعتباری خاموش را فعال کنید و جایزه دریافت کنید

فروش سیم کارت

مشترکانی خرید سیم کارت های اعتباری همراه اول که مدت زمان زیادی از فروش سیمکارت آنها می گذرد و سیمکارت این مشترکان خاموش بوده، به فعال کنندگان سیم کارت‌های اعتباری خاموش جایزه می‌دهد.این مشترکان  کهسیم‌کارت اعتباریشان بیش از سه ماه خاموش بوده است می‌توانند با روشن کردن سیم کارت خود از این اپراتور جایزه دریافت کنند.
طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سیم کارت‌هایی که بیش از سه ماه خاموش بمانند سلب امتیاز می‌شوند و به شخص دیگری واگذار می‌گردد.

بهتر می‌باشد در صورتی که تمایل به نگه‌داشتن شماره همراه خود ندارید، اطلاعات عضویت خود با شماره مذکور را در شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها حذف کنند؛ زیرا در غیر این صورت مسؤولیت هرگونه عواقب حاصل از عدم حذف اطلاعات بر عهده مشترک خواهد بود.

برای دریافت کردن جایزه همراه اول نیاز است پس از روشن کردن سیم کارت کد دستوری «ستاره ١٠ ستاره ٣٣٢ مربع» را شماره گیری نمایید تا پس از آن امکان دریافت جایزه فراهم شود.

شایان ذکر است سیم کارت های خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد، در صورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در فرآیند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت.

۱۳۹۹/۶/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت