مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های ایرانسل با 5 گیگابایت اینترنت ویژه، برای مودم و گوشی هوشمند ویرا

فروش سیم کارت

سیم کارت های ایرانسل از جمله سیمکارت های دیجیتال در ایران می باشد و این اپراتور اعلام کرده است با خرید سیم کارت ایرانسل ، خرید مودم و هم چنین خرید گوشی هوشمند ویرا 5 گیگا بایت اینترنت ویژه به خریداران تعلق می گیرد . افراد برای خرید سیمکارت می توانند با توجه به بودجه خود خرید کنند ، افراد برای خرید سیم‌کارت ایرانسل دائمی باید مبلغ 60 هزار تومان پرداخت کنند و با خرید سیم کارت ایرانسل دائمی ایرانسل 5 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کنند .

افراد برای خرید سیمکارت های اعتباری باید مبلغ 20 هزار تومان پرداخت کنند و با خرید "سیم کارت ایرانسل اعتباری" ایرانسل 5 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کنند . افراد برای "خرید سیم کارت ایرانسل" پیام رسان باید مبلغ 13 هزار تومان پرداخت کنند و با خرید سیم کارت  ایرانسل پیام رسان 5 گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت می کنند .
خرید بسته های ایرانسل نیز برای افراد 5 گیگا بایت اینترنت هدیه به همراه دارد ، بسته ها شامل :
بسته همراه : افراد برای خرید بسته اینترنت همراه می توانند بر اساس زمان ، بر اساس حجم و هم چنین بسته مناسب با توجه به سیم کارت خود را انتخاب کنند .
بسته ثابت : شما مشترکان می‌ توانید هر یک از بسته ‌های اینترنت نسل 4 ثابت را تنها با چند کلیک ساده و به صورت آنلاین خریداری کنید و هم چنین می توانید توانند بر اساس زمان ، بر اساس حجم و هم چنین بسته مناسب با توجه به سیم کارت خود را انتخاب کنید .
بسته چند کاربره : با استفاده از سرویس حساب چند کاربره می ‌توانید یک حساب اینترنت ایجاد کنید و آن را بین اعضای  خانواده ، دوستان و دیگر کاربران ایرانسلی بدون محدودیت زمانی و مکانی به اشتراک بگذارید . فعال‌سازی با خرید بسته اینترنت چند کاربره از طریق اپلیکیشن ایرانسل ‌من ، یا شماره‌ گیری * 400 * 3 # این سرویس برای شما فعال می شود .
خرید و فعال سازی بسته اینترنت هدیه ایرانسل از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل امکان پذیر است .

۱۴۰۰/۷/۲۵

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت