مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت 0912 همراه اول چه نوع سیم کارتی می باشد؟

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های 912 همراه اول در بین سیم کارت های موجود در بازار و در بین اپراتور های فعال در کشور از سایر اپراتور های دیگر مشترکین بیشتری دارد و سیمکارت های همراه اول از سایر سیم‌کارت های موجود در بازار طرفداران بیشتری دارد . اپراتور همراه اول چندین سال پیش طرح یکسان سازی را اجرا کرده است و بر همین اساس ارتباط با سایر اپراتور ها یکسان است و فرقی نمی کند که با سیم کارت همراه اول خود با چه اپراتوری تماس میگیرید در واقع همراه اول با اجرای این طرح ، هزینه‌‌ هایی مثل جابجایی در شبکه همراه و هزینه‌ های بین شهری و بین استانی رو حذف کرد . سیم کارت های همراه اول هم دائمی هستند و اعتباری ولی در بین پیش شماره ها امکان ندارد که "سیم کارت همراه اول 0912" اعتباری وجود داشته باشد و تمام سیم کارت همراه اول 0912 دائمی هستند .

سیم کارت همراه اول دائمی 0912 از نظر قیمتی برای خیلی از افراد به صرفه نیستند و قیمت آن ها اصلا اقتصادی نیستند که در بین آن ها سیم کارت همراه اول 0912 با کد 1 و کد 2 در بین سایر سیم کارت از قیمت بالاتری برخوردار هستند و افرادی که به دنبال خرید سیم کارت همراه اول با قیمت مناسب تر هستند می توانندسیمکارت همراه اول 912 با کد 9 و یا کد 0 خرید کنند . سیم کارت های همراه اول از نظر سرعت اینترنت و قدرت آنتن دهی در رتبه بالایی قرار دارد و سیم کارت های همراه اول از اینترنت با سرعت بالا برخوردار هستند . سیم کارت های همراه اول با کد های متنوع فقط از لحاظ قیمت و از لحاظ رند و کد یک بودن با یکدیگر متفاوت هستند و از نظر ارائه خدمات با یکدیگر تفاوتی ندارند . در بین سیم کارت های 0912 موجود در بازار سیم کارت های کد یک و 2 معمولا قدیمی و کارکرده هستند و صفر آن ها در بازار معمولا وجود ندارد و یک سری کد های دیگه وجود دارد که هنوز صفر آن ها موجود است و قیمت آن ها مناسب است و افرادی که به دنبال "سیم کارت" صفر هستند می توانند از این سیم کارت ها خرید کنند .  

۱۴۰۰/۷/۱۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت