مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های ایرانسل با کد دستوری

فروش سیمکارت

خرید سیم کارت های ایرانسل در بین متقاضیان سیمکارت طرفداران بسیاری دارد.

در همین راستا این اپراتور جهت افزایش رضایت مشترکان سیم‌کارت های خود و همچنین افزایش فروش سیم کارت، خرید محصولات خود را با استفاده از کد‌دستوری، امکان پذیر کرد تا کاربران بتوانند با تنوع بیشتری نسبت به خرید سیمکارت به صورت غیر‌حضوری  از جمله سیم کارت های دائمی و اعتباری اقدام نمایند

مشترکان اپراتور ایرانسل کافیست جهت خرید محصولات، کد دستوری #16*555* را از طریق خطوط ایرانسل شماره‌گیری نمایند و نسبت به ثبت خرید خود اقدام نمایند. پس از ثبت سفارش جهت تکمیل فرایند خرید از سوی کارشناسان ایرانسل از شماره 09351000000 تماسی گرفته می‌شود تا فرایند پرداخت صورت گیرد و محصول به آدرس درخواستی مشترک ارسال شود.

در فاز اول طرح خرید غیر حضوری اپراتور ایرانسل با کد دستوری، فقط امکان خرید سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل فراهم شده‌است ولی در فاز بعدی این طرح امکان خرید سایر محصولات مانند مودم، محصولات خانه هوشمند و… نیز با استفاده از این کد دستوری فراهم خواهد شد.

روش‌های دیگر خرید غیر حضوری سیم کارت و محصولات ایرانسل اپلیکیشن ایرانسل من است که بخشی مجزا جهت خرید سیم کارت و مودم در نظر گرفته شده است. و استفاده از درگاه فروشگاه آنلاین ایرانسل می‌باشد.

۱۴۰۰/۷/۱۳

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت