مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

فروش سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل

خرید سیم کارت 

فروش سیم کارت  های هوشمند شاتل موبایل آغاز شد. شاتل موبایل از سیم کارت هوشمند خود رو نمایی کرد. سیمکارت شاتل موبایل هوشمند با خدمات پیش پرداخت ( اعتباری ) برای افرادی است که می خواهند هزینه های مربوط به تلفن همراه خود را ندیریت کنندو با خرید اعتبار بتوانند برای خود استفاده ای مشخص را در نظر بگیرد . شاتل موبایل از اپراتور هایی است که با توجه به نیاز مشترکین  سیم‌کارت خود خدمات ارائه می دهد .
سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل خدمات متنوعی دارند که به کاربران ارائه می دهند . مکالمه درون و برون شبکه ، پیامک درون شبکه و برون شبکه ، اینترنت همراه 3G  4G   ، پیامک و تماس بین الملل و سایر خدمات دیگر از خدمات هایی است که "سیم کارت شاتل موبایل" هوشمند به کاربران خود ارائه می دهد .

مشترکین این سیم کارت ها با شارژ سیمکارت از طریق روش ‌های ارائه شده ، بدون پرداخت هزینه اشتراک ( آبونمان ) و دریافت صورت حساب ، از کلیه خدمات ارتباطی پایه هم چون مکالمه ، پیامک ، اینترنت همراه نسل جدید 4G/3G و سایر خدمات محتوایی و ارزش افزوده شاتل موبایل بهره‌ مند شوید . هم چنین در مناطق تحت پوشش شبکه شاتل موبایل همواره در دسترس خانواده و دوستان تان باشید . سیم کارت شاتل موبایل مزایای زیادی برای کابران خود دارد ، این "سیم کارت" ها دارای پوشش سراسری  3G 4G  هستند و گسترده ترین پوشش دهی را دارد . اپراتور شاتل موبایل برای کلیه مشترکین خود سرویس انتقال دیتا را در نظر گرفته است که مشترکین شاتل موبایل می توانند اگر از بسته ی دیتایشان حجمی باقی مانده را به دوره بعد انتقال دهند و می توانند سقف مشخصی از حجم باقی مانده بسته اینترنت خود را بدون پرداخت هیج هزینه ای به دوره بعد انتقال دهند و در دوره بعد از آن استفاده کنند . شاتل موبایل خدمات ارزنده دیگری نیز به مشترکین خود ارائه داده است این است که قبل از این زمانی حجم بسته های اینترنتی مشترکین به اتمام می رسید تعرقه مصرف آزاد عادی ( 0.6 ریال به ازای هر کلیو بایت ) برای مشترک محاسبه می شد که هزینه بالایی بود ولی شاتل موبایل در اقدامی جدید تعرفه ویژه ای برای مصرف آزاد در نظر گرفته است که یک نهم سایر اپراتور ها است و ( 0.075 ریال به ازای هر کیلو بایت ) است . مشترکینی که تصمیم به خرید سیمکارت شاتل موبایل هوشمند دارند می توانند به صورت آنلاین در بخش خرید آنلاین ، مراجعه حضوری به دفاتر فروش شاتل موبایل و تماس با مرکر تماس فروش تلفنی اقدام به خرید کنند .
مشترکین شاتل‌ موبایل می ‌توانند برای مدیریت مصرف ، مدیریت اعتبار ، خرید بسته ، اطلاع از طرح‌ های تشویقی ، مشاهده ، تغییر و تکمیل پرو فایل و غیره به بخش مدیریت حساب اینترنتی به نشانی my.shatelmobile.ir مراجعه کرده و حساب خود را به راحتی مدیریت  کنند. تعهد شاتل ‌موبایل فراهم آوردن بهترین پشتیبانی و به کیفیت شاتل برای کاربران خود بوده است و در همین راستا همواره در تمامی روز های هفته و به صورت 24 ساعته آماده خدمت ‌رسانی است .

۱۴۰۰/۵/۱۷

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت