مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

روش های استعلام سیم کارت های به نام

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های متعدد توسط متقاضیان سیمکارت از اپراتورهای مختلف روز به روز رو به  افزایش می باشد. در پی خریدهای متعدد استعلام سیم کارت خیلی اهمیت دارد. در واقع ارزان بودن بعضی از سیم‌کارت ها باعث شده است بعضی از افراد نسبت به سیم کارت های به نام خود بی توجه باشند و پیگیر ان ها نباشند . اما باید اعلام کنیم که اگر سیم کارت به نام خود دارید و از ان استفاده نمی کنید و یا گم شده است و یا شماره سیم کارت را فراموش کردید با روش های اعلام شده استعلام خطوط خود را بگیرید و نسبت به تعیین وضعیت سیمکارت خود اقدام کنید . ما در این مقاله قصد داریم روش های استعلام خطوط به نام را برای افراد ارائه دهیم .

اپراتور های فعال در کشور که شامل اپراتور "همراه اول" ، ایرانسل و رایتل هستند ، چهار روش استعلام خطوط به نام را در نظر گرفته اند :
1 - استعلام از طریق سامانه استعلام خطوط
2- استعلام از طریق شماره 300150 و 3000504901
3 - استعلام سیم کارت همراه اول ، سیمکارت ایرانسل و "سیم کارت رایتل" از طریق اپلیکیشن های اپراتور ها
4 - استعلام از طریق کد های دستوری
روش اول استعلام سیم کارت از طریق خطوط : در این روز افراد برای استعلام سیم کارت های به نام می توانند به سامانه mobilecount.cra.ir مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، نام پدر خود از تعداد خطوط به نام خود آگاهی پیدا کنند که از طریق پیامک به فرد اعلام می شود . با وارد کردن اطلاعات اعلام شده می توانید از طریق سامانه اعلام شده تعداد سیم کارت های به نام خود در هر اپراتور اطلاع پیدا کنید .
روش دوم استعلام از طریق شماره 300150 و 3000504901 : در این روش با ارسال کد ملی خود به این سر شماره ها می توانید از تعداد سیم کارت های به نام خود اطلاع پیدا کنید و اگر سیم کارت غیر قابل استفاده دارید نسبت به غیر فعال کردن اقدام کنید . کاربران توجه کنند که استعلام خط هر 10 روز یک بار امکان دارد و در استعلام خطوط به نام فقط و فقط تعداد سیم کارت ی به نام را نمایش می دهد و شماره سیم کارت ها و نام افراد نمایش داده نمی شود .
روش سوم استعلام خطوط از طریق اپلیکیشن اپراتور ها : اپراتور های فعال در کشور برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن ارائه داده اند تا بتوانند از طریق ان اپلیکیشن ها به کلیه خدمات این اپراتور ها دسترسی پیدا کنند ، هم چنین با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانند استعلام سیم کارت های به نام خود را بگیرند . اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن ایرانسل من را ارائه داده است که کلیه افرادی که سیم کارت ایرانسل دارند می توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند و هم چنین افراد می توانند با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من از سیم کارت های ایرانسل به نام خود اطلاع پیدا کنند . برای استعلام سیم کارت های به نام ایرانسل باد در ابتدا وارد اپلیکیشن ایرانسل من شوید ، سپس می توانید از منو های موجود در راست در صفحه وارد پرونده شده و اطلاعات را مشاهده می کنید سپس سیم کارت ایرانسل ثبت شده به نام خود را انتخاب کرده در این صورت رمزی از طریق پیامک برای خط تلفن یا ایمیل فرستاده می شود و شما در این صورت شماره های ثبت شده به نام شما نمایش داده می شود . اپراتور همراه اول ، نیز برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن همراه من را ارائه داده است که کلیه افرادی که سیم کارت همراه اول دارند می توانند با دانلود و نصب این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند و هم چنین افراد می توانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من از سیم کارت های همراه اول به نام خود اطلاع پیدا کنند . در ابتدا وارد اپلیکیشن همراه من شوید ، سپس از منو سمت چپ در صفحه شماره همراه به نام خود را نمایش می دهد . اپراتور ایتل نیز به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور نیز برای مشترکین سیم کارت های خود اپلیکیشن رایتل من را ارائه داده است که تمام افرادی که سیم کارت رایتل دارند بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور دسترسی پیدا کنند .
روش چهارم استعلام از طریق کد های دستوری : روش استعلام سیم کارت های به نام ایرانسل از طریق کد دستوری به این طریق این است که کلیه کاربران ایرانسل هم سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری می توانند با کد دستوری ستاره 80 مربع ( # 80 * ) نسبت به استعلام خطوط به نام خود اقدام کنند : روش استعلام سیم کارت های به نام رایتل از طریق کد دستوری به این طریق این است که کلیه کاربران ایرانسل هم سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری می توانند با کد دستوری ستاره 211 مربع ( # 21 * ) نسبت به استعلام خطوط به نام خود اقدام کنند .
تمامی روش های گفته شده برای استعلام سیم کارت هر 10 روز امکان مجدد درخواست را دارید و زمانی که 10 روز به پایان نرسیده نمی توانید استعلام بگیرید و زمانی که با هر یک از روش ها امتحان کردید و پیامک دریافت نکرده اید ، می توانید به ایمیل mobilecount@cra.irدرخواست تان را بگویید و با اطلاعات لازم کد رهگیری دریافت می کنید و تعداد سیم کارت برای شما پیامک می شود . مشترکین اپراتور های همراه اول و ایرانسل برای این که جلوگیری کنید از سلب امتیاز خط تلفن همراه خود سیم کارت های همراه اول کد ملی را به شماره (8980) و سیم کارت های ایرانسلی به شماره (272) پیامک دهید .

۱۴۰۰/۴/۳۱

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت