مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت اعتباری خود را به راحتی به دائمی تبدیل کن

فروش سیم  کارت

خرید سیمکارت های اعتباری در تمامی اپراتور ها به نسبت سیم کارت  های دائمی به صرفه تر می باشد. اما تمامی اپراتور ها در کشور این امکان را نیز برای مشترکین سیم‌کارت های خود در نظر گرفته اند که در صورت تمایل سیمکارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنند و اپراتور "رایتل" نیز از این قانون مستثنی نیست و این شرایط را برای مشترکین خود ایجاد کرده است . اپراتور رایتل نیز اعلام کرده است که مشترکینی که سیمکارت اعتباری رایتل دارند می توانند به راحتی "سیم کارت رایتل" خود را دائمی کنند و از خدمات آن بهره مند شوند . و در صورتی که مشترک رایتل نیستند و سیم کارت رایتل ندارند می توانند با خرید سیم کارت رایتل از خدمات این اپراتور بزرگ استفاده نمایند ، قیمت سیم کارت رایتل نیز برای مشترکین مقرون به صرفه است .

متقاضیان برای تبدیل سیم کارت اعتباری رایتل خود به دائمی می توانند از روش های اعلام شده توسط این اپراتور اقدام به این کار کنند : یکی از این روش ها مراجعه به سامانه مدیریت حساب است ، یکی دیگر از روش ها استفاده از نرم افزار کاربردی رایتل من و مراجعه به فروشگاه ها و باجه های رایتل است . نکاتی که باید برای تبدبل سیم کارت خود در نظر بگیرید این است که : نباید هیچ گونه بسته فعالی روی سیم کارت اعتباری خود داشته باشید در صورت داشتن بسته فعال باید تا اتمام بسته صبر کرده و سپس مجدد اقدام نمایید ، با تبدیل سیم کارت خود به دائمی شماره شما هیچ تغییر نخواهد کرد ، در صورتی که سیم کارت شما سیم کارت طرح تامین اجتماعی رایتل باشد امکان تبدیل آن به دائمی را ندارید ، در صورتی که اعتبار سیم کارت شما بیش از تفاوت بهای دریافتی برای تبدیل به سیم کارت دائمی باشد این مبلغ در اولین قبض شما به عنوان بستانکار لحاظ می گردد ، هزینه تغییر سیم کارت اعتباری به دائمی رایتل 60 هزار تومان است . و حالا مزایای داشتن سیم کارت دائمی این است که به راحتی می توانید ارتباط برقرا کنید و دیگر دغدغه تمام شده اعتبار را ندارید ، از پایین ترین تعرفه ها در تماس صوتی و اینتر نت تلفن همراه بهره مند می شوید ، افزایش سقف اعتبار مصرف ماهانه تا سقف 800 هزار تومان ، پرداخت صورت حساب به صورت آنلاین ، استفاده از بسته های خانواده بی نهایت و بسته های ویژه هفتاییا و خانواده دکا .
با تبدیل کردن سیم کارت اعتباری خود به دائمی ، اپراتور رایتل هدیه یک ساله ای برای مشترکین در نظر می گیرد که شامل 60 گیگا بایت اینترنت است ( 5 گیگا بایت در 5 روز ابتدای هر ماه ) + مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه است و با فعال سازی سیم کارت می توانند از این خدمات بهره مند شوند .   

۱۴۰۰/۴/۱۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت