مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت های به صرفه رایتل

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های به صرفه رایتل در بازار فروش سیمکارت. این اپراتور که به عنوان سومین اپراتور برتر در کشور می باشد به صرفه ترین سیم کارت های خود را ارائه کرده است تا متقاضیان بتوانند از طریق خرید این سیم‌کارت‌ به خدمات ارتباطی این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند . اپراتور رایتل از اپراتور هایی است که همواره در تلاش است تا خدمات متنوع و با کیفیتی را ارائه دهد تا بتواند به مشترکین سیمکارت های خود بیافزاید .

یکی از اقدامات بزرگ اپراتور ایتل رایگان کردن تماس های درون شبکه است که برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفت تا بتواند رضایت مشترکین خود را بالا ببرد . اپراتور رایتل برای افزایش مشترکین خود به صرفه ترین سیم کارت را ارائه داده است که افراد با خرید این "سیم کارت" هدیه ویژه نیز دریافت می کنند . اپراتور رایتل رفته رفته به سوی جذب بازار می رود و مشترکین خود را افزایش می دهد که این موضوع باعث شده است اپراتور رایتل در دو سال مالی گذشته به سود خالص برسد و از زیان مالی خارج شده است .

متقاضیانی که تمایل دارند از مشترکین این اپراتور بزرگ باشد الان فرصت مناسبی است که با خرید سیمکارت رایتل از طریق ثبت نام در طرح هفت رایتل ، از مشترکین این اپراتور بزرگ شوند و از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند . افراد با ثبت نام در طرح هفت رایتل علاوه بر امکان برقراری تماس های درون شبکه رایگان می توانند از 49 گیگا بایت اینترنت هدیه نیز بهره مند شوند . به گزارش روابط عمومی رایتل ، در این طرح با خرید یک سیمکارت اعتباری رایتل به قیمت هفت هزار تومان ، امکان دریافت بسته آغازین اینترنت هدیه 49 گیگا بایتی به مدت هفت ماه ( هر ماه 7 گیگا بایت ) برای مشترکین رایتل فراهم خواهد شد . گفتنی‌ است ، پیش از این و هم‌ زمان با آغاز بحران همه‌ گیری کرونا در کشور ، رایتل در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود ، اقدام به رایگان کردن تماس ‌های درون شبکه برای تسهیل روابط هموطنان و لزوم حفظ فاصله‌ گذاری اجتماعی کرد .

۱۴۰۰/۴/۲۸

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت