مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت دائمی رایتل X50

فروش سیم کارت

 سیم‌کارت های دائمی رایتل سومین سیم کارت پرطرفدار در ایران می باشد که این اپراتور بزرگ به تازگی به سود خالص رسیده است . اپراتور رایتل برای افرادی که تمایل به "خرید سیم کارت رایتل" دارند این سیمکارت های ویژه را ارائه داده است ، اپراتور رایتل اعلام کرده است افرادی که تمایل دارند عضوی از خانواده رایتل شوند الان فرصتی است تا بتوانند با خرید سیمکارت رایتل از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .

اپراتور رایتل از این طرح با نام طرح  X50 رونمایی کرده است و اعلام کرده است افراد با شرکت در این طرح می توانند از خدمات متنوع این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .در طرح ویژه  X50 رایتل می توانند علاوه بر بهره مندی از تعرفه های به صرفه می توانند از امکان تماس رایگان درون شبکه نیز بهره مند شوند . قیمت‌ بدون احتساب مبلغ مالیات بر ارزش افزوده است . در این طرح ویژه اپراتور رایتل سیم کارت رایتل دائمی به متقاضیان ارائه می دهد و متقاضیان می توانند سیمکارت دائمی رایتل خود را با شماره دلخواه و به قیمت یک میلیون ریال تهیه کنند که این سیمکارت ها 50 گیگا بایت اینترنت رایگان نیز دارند . سیم کارت های دائمی طرح  X50 رایتل علاوه بر 50 گیگا بایت اینترنت رایگان ، 500 دقیقه مکالمه برون شبکه ، 1000 عدد پیامک درون شبکه ، 500 عدد پیامک برون شبکه و هم چنین مکالمه درون شبکه رایگان می باشد و مهلت استفاده از هدایای این "سیم کارت" ها 30 روزه می باشد . مدت اعتبار بسته آغازین این طرح 30 روز است که پس از اولین استفاده از سیم‌ کارت محاسبه می گردد . لازم به ذکر است که پس از اتمام مدت اعتبار ، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهند بود . سقف اعتبار مجاز دوره‌ ای ( دو ماهه ) برای "سیم‌ کارت‌ رایتل دائمی" در این طرح 600,000 ریال است . در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در بسته ( تماس صوتی ، حجم ترافیک عادی ، حجم ترافیک ساعات افت مصرف ، پیامک و ... ) ، می ‌توانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن ، استفاده نمایید .
 

۱۴۰۰/۵/۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت