مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید سیم کارت متعدد در ایران

فروش سیم کارت

خرید سیم کارت های متعدد در بین ایرانیان باب شده است و می توان گفت که ایرانی‌ها بیشتر از مردم تمام مناطق جهان سیم کارت دارند و جالب است که این اشتهای سیری‌ناپذیر برای خرید سیمکارت نه تنها مهار نشده که فعالان بازار فروش سیمکارت می‌گویند در دوره شیوع کرونا تقاضا برای خرید  سیم‌کارت افزایش داشته است.

بر اساس آخرین آماری که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در فصل بهار منتشر کرده است در ایران 80 میلیون نفری، بیشتر از 118 میلیون سیمکارت در دست مردم است. در واقع بر اساس این آمار ضریب نفوذ خط تلفن همراه در کشور به 140 درصد رسیده است.

به گزارش ایران جیب از تجارت‌نیوز، جالب است که بدانید این آمار حتی در اروپای اشباع شده از فناوری و کشورهای پیشرو فناوری مانند ژاپن، سنگاپور و کره جنوبی و … هم وجود ندارد. بر اساس گزارش دو موسسه پژوهشی در کانادا یعنی Hootsuite و We Are Social ضریب نفوذ خط تلفن همراه در اروپا 130 و در امریکا 104 درصد است.

در کشورهای پیشرو حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که بیشتر آنها در منطقه آسیا- پسیفیک هستند، ضریب نفوذ خط موبایل، مشابه امریکا و 104 درصد است. در افریقا هم که کمترین ضریب نفوذ خط موبایل در جهان را دارد فقط 80 درصد افراد خط تلفن همراه دارند.

در خاورمیانه مردم بیشتری نسبت به امریکا و آسیا پسیفیک از خط تلفن برخوردارند و ضریب نفوذ تلفن همراه در این منطقه 119 درصد است. در این میان ایرانی‌ها در زمینه خرید خط موبایل نه تنها رکورد خاورمیانه که رکورد اروپایی‌ها را هم شکسته‌اند.

۱۳۹۹/۶/۳۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت