مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

خرید و فروش سیم کارت بی هویت در فضای مجازی واینترنت

خرید و فروش سیم کارت های بی هویت به اندازه‌ای عادی شده که حتی در فضای مجازی هم اقدام به خرید و فروش آنلاین سیم کارت‌های یکبار مصرف می‌کنند. به عنوان مثال کافی است که در اینستاگرم عبارت سیمکارت بدون سند را جستجو کنید.طبق اعلام روابط عمومی شرکت ایرانسل، در هیچ یک از مراکز فروش سیم کارت ایرانسل و مراکز   ارائه خدمات ایرانسل و… امکان خرید سیم کارت بدون ارائه مدارک شناسایی وجود ندارد. در نهایت بعضی از افراد سودجو از بی‌اطلاعی مشترکین استفاده کرده و سیم کارت ثبت شده به نام آنها را گرفته و می‌فروشند. متاسفانه تمام مسئولیت سوء استفاده از این سیم کارت‌ها با مالک آن است.

این امکان برای مشترکین ایرانسل فراهم شده تا از طریق تماس با پشتیبانی ایرانسل از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام خودشان مطلع شوند.

البته مشترکین همراه اول و رایتل هم می‌توانند از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام خود مطلع شوند. در ادامه روش این کار را با هم می‌آموزیم.

فیشینگ چیست؟

فیشینگ یک نوع کلاهبرداری اینترنتی است. در این روش لینکی جعلی در اختیار افراد قرار داده می‌شود. سپس از آنها خواسته می‌شود تا اطلاعات شخصی خود را وارد کنند. پس از وارد کردن این اطلاعات، افراد سودجو از آنها سواستفاده می‌کنند.

در ایران رایج ترین نوع این کلاهبرداری‌ها، ارسال پیامک یا ایمیل‌هایی است که شامل لینک به صفحه پرداخت جعلی هستند.

فیشینگ و کلاهبرداری با استفاده از سیم کارت بی هویت

در این نوع از سرقت، کلاهبرداران افراد را وارد درگاه‌های پرداخت جعلی کرده و اطلاعات کارت و رمز دوم آنها را دزدیده و حساب آنها را خالی می‌کنند.

حتی ممکن است با ارسال یک پیامک از شما بخواهند به بهانه دریافت جایزه خود، پولی را به حساب آنها واریز کنید. اتفاق پیش آمده برای یکی از همکاران خود را برای شما بازگو می‌کنم.

ابتدا پیامکی به تلفن همراه وی ارسال شد با این متن که «مشترک گرامی لطفا جهت ثبت نام و دریافت هدیه خود هرچه سریع‌تر با شماره ارسال شده تماس بگیرید».

پس از تماس، گفته شده بود که برای دریافت حواله خودرو حداکثر تا 10 دقیقه دیگر مبلغی را واریز کنید. در غیر این صورت حواله به شخص دیگری داده می‌شود. همچنین تا شب اسم شما به عنوان برنده در شبکه تلویزیونی سراسری زیرنویس خواهد شد.

طبق اعلام رئیس پلیس فتای تهران پس از اجرای طرح رمز دوم پویا، جرایم مربوط به فیشینگ کمتر شده است. اینگونه کلاهبرداری‌ها نسبت به سال قبل 50 درصد کمتر شده است.

۱۴۰۱/۳/۲۶

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت