مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیم کارت های 3G ایرانسل را دو ساعته به 4G تبدیل کنید

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های 3G ایرانسل در گذشته به صورت گسترده انجام می شد.این اپراتور بزرگ برای دسترسی آسان و راحت مشترکان سیم کارت های خود به خدمات ایرانسل تصمیم گرفته است تا راه های جدیدی برای مشترکین خود در نظر بگیرد. این اپراتور اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است و این اپراتور بزرگ در دوران کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی سعی می کند تا کلیه خدمات خود را به صورت غیر حضوری انجام دهد .  اپراتور ایرانسل به تازگی برای مشترکین سیم‌کارت‌ ایرانسل که سیم کارت 3G دارند و تصمیم گرفته اند سیم کارت خود را به سیم کارت نسل چهارم  ( 4G ) ارتقا بدهند تمهیدات جدیدی را در نظر گرفته است .

سیم کارت های نسل چهارم نسبت به سیم کارت های نسل سوم از سرعت بالای اینترنت برخوردار هستند و با خرید سیم کارت ایرانسل نسل چهارم می توانید از مزایا و هدایای متنوع این سیم کارت ها بهره مند شوید . افرادی که تمایل دارند سیم کارت خود را به نسل چهارم ارتقا دهند باید دقت داشته باشند که حتما تلفن همراه آن ها از اینترنت نسل چهارم پشتیبانی کند تا بتوانید از خدمات آن استفاده کنند ، افراد برای تعویض "سیم کارت" خود و ارتقا آن به سیم کارت ایرانسل نسل چهارم می توانید پس از ثبت درخواست خود ، سیم‌ کارت 4G را ظرف کم تر از دو ساعت در نشانی دلخواه تان به صورت رایگان تحویل بگیرید . مشترکین سیم کارت های ایرانسل برای ثبت درخواست ارتقا سیم کارت خود به نسل چهارم از طریق اپلیکیشن ایرانسل من ، از طریق فروشگاه اینترنتی ایرانسل و هم چنین از طریق شماره گیری کد دستوری # 34 * 555 * می توانند در خواست خود را ثبت کنند . در کنار این سیم‌ کارت ، 20 گیگا بایت اینترنت همراه ، 200 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 2000 پیامک ایرانسلی ( به مدت 20 روز ) نیز هدیه خواهید گرفت . ضمن این که در مدت زمان ارسال سیم‌ کارت می ‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی "ایرانسل" موقعیت زنده و لحظه‌ به ‌لحظه سیم‌ کارت ارسال ‌شده را روی نقشه مشاهده کنید .

در حال حاضر سرویس تحویل دوساعته در 24 شهر ایران وجود دارد و اپراتور ایرانسل اعلام کرده است با برنامه‌ ریزی ‌های انجام‌ گرفته ، این سرویس در آینده‌ ای نزدیک برای سایر محصولات ایرانسل نیز در دسترس خواهد بود . سرویس تحویل دوساعته در حال حاضر در شهر های اراک ، ارومیه ، اصفهان ، اهواز ، آمل ، بابل ، بجنورد ، بندرعباس ، بیرجند ، تبریز ، تهران ، رشت ، زنجان ، ساری ، شیراز ، قزوین ، قم ، کرج ، کرمان ، کرمانشاه ، گرگان ، مشهد ، همدان و یزد وجود دارد .

۱۴۰۰/۶/۲۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت