مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

ویرایش اطلاعات مشترکین اعتباری اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل

خرید سیم کارت

فروش سیم کارت های ایرانسل در سال های آتی و استقبال بی نظیر مردم، این اپراتور را به بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران تبدیل کرد. ایرانسل با ارائه سیم کارت های ایرانسل اعتباری توانست سهم بزرگی از بازار سیم‌کارت را از آن خود کند و به عنوان دومین اپراتور کشور شناخته شود . این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد و همواره در تلاش ست تا با ارائه خدمات متنوع و متفاوت در حوزه دیجیتال رضایت مشترکین سیمکارت های خود را جلب کند و هم چنین بر تعداد مشترکین خود بیافزاید .

اپراتور ایرانسل به مشترکین سیم کارت های اعتباری خود اعلام کرده است افرادی که سیمکارت اعتباری ایرانسل اینترنت نسل 4 ثابت ایرانسل دارند می توانند اطلاعات کاربری خود را به روز رسانی کنند و با بروز رسانی این اطلاعات به ان ها بسته هدیه ارائه می شود . به گزارش روابط عمومی اپراتور ایرانسل ، کلیه مشترکین اعتباری که اینترنت نسل 4  ثابت ایرانسل دارند با بروز رسانی اطلاعات کاربری خود که شامل ایمیل و شماره موبایل است یک بسته اینترنت 5 گیگا بایتی هفت روزه هدیه بگیرند . بسته هدیه ویژه پس از تایید نشانی پست الکترونیک و شماره تلفن همراه ( از طریق رمز یکبار مصرف پیامک شده ) کاربر ، فعال خواهد شد .

احراز اطلاعات برای مشترکین ایرانسل چند سالی است که اجرا می شود که از بسیاری از اتفاقات جلوگیری کرده است ، در واقع اپراتور ها چندین سال است که به مشترکین خود اعلام کرده اند برای جلوگیری از سو استفاده های احتمالی اگر سیم کارتی با نام خود دارند که از آن استفاده نمی کنند و یا "سیم کارت" خود را گم کرده اند و یا از آن ها دزدیده شده است حتما نسبت به سوزاندن آن ها اقدام کنند . افرادی که سیم کارت ایرانسل با نام خود دارند ولی آن را گم کرده اند و یا از آن ها دزدیده است و یا از آن استفاده نمی کنند و یا حتی اگر شماره "سیم کارت ایرانسل" مفقود شده خود را نمی دانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل من می توانند از آن اطلاع کسب کنند و شماره سیم کارت خود را پیدا کنند و از داخل همان اپلیکیشن می توانند نسبت به سوزاندن آن اقدام کنند .

۱۴۰۰/۶/۲

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت