مشاوره رایگان   021.22.22.0903
متقاضی خرید سیم کارت / فروش سیم کارت در محل هستم

در صورتی که مایل به خرید یا فروش غیر حضوری هستید شما را به نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت معرفی می کنیم تا به نمایندگی از طرف ما خرید یا فروش را انجام دهند و یا با شماره 88888921 تماس بگیرید.

سیمکارت همراه اول و دلایل مسدود شدن آن

خرید سیم کارت

سیمکارت ها در قرن های آتی از نیاز های اولیه بشر می باشند و اگر یک روز سیم کارت افراد با مشکل مواجه بشه و با به هر دلیلی قطع و یا مسدود شود ارتباطات اولیه هر فرد با اختلال مواجه می شود . اپراتورهمراه اول اولین و بزرگترین اپراتور فروش سیم کارت های دائمی در ایران است و این اپراتور بزرگ مشترکین سیم‌کارت  زیادی دارد و شاید برای هر یک از مشترکین این اپراتور پیش بیاید که سیم کارت همراه اول آن مسدود شود .

مسدود شدن سیم کارت همراه اول می تواند دلایل متعددی داشته باشد که عدم پرداخت بدهی سیم کارت می تواند یکی از آن علت ها باشد ، اگر مشترک سیمکارت دائمی همراه اول قبض خود را به موقع پرداخت نکند امکان قطع شدن سیم کارت وجود دارد و مشترک تا پرداخت قبض امکان دسترسی به شبکه همراه اول را نخواهد داشت . اپراتور همراه اول برای دسترسی اسان مشترکین سیم کارت های خود به خدمات این اپراتور بزرگ ، اپلیکین همراه من را ارائه داده است و افراد برای مشخص شدن مسدود شدن سیم کارت "همراه اولخود می توانند از طریق این اپلیکیشن اقدام کنند .

در اپلیکیشن همراه من سیم کارت‌ های به نام مشترک نمایش داده می‌ شود و اگر سیم کارتی مسدود شده باشد در بخش خدمات ، بخش مدیریت سیم کارت به مشترک سیم کارت مسدود شده را نمایش می‌ دهد و مشترک می تواند از طریق این اپلیکیشن برای رفع مسدودی سیمکارت خود اقدام کند . برای مثال اگر "سیم کارت همراه اول دائمی" به علت بدهی مسدود شود مشترک می تواند از طریق اپلیکین همراه من بدهی خود را پرداخت کند و رفع مسدودی کند . یکی از روش های پرداخت بدهی از طریق شماره‌ گیری 9990 نیز می باشد و بعد از شماره‌ گیری شماره منوی مرتبط با پرداخت بدهی برای خوانده می‌ شود و می‌ توانید از این طریق مسدودی سیم کارت خود را رفع کنید .
یکی دیگر از روش ها مشخص شدن مسدود بودن سیم کارت این است که باید با شماره "سیم کارتمورد نظر تماس بگیرید اگر پیام شماره مورد نظر مسدود می باشد را شنیدید یعنی سیم کارت مسدود است و برای مطمئن شدن می توانید با پشتیبانی همراه اول تماس بگیرید ، برای تماس با پشتیبانی همراه اول کافی است از یک خط همراه اول شماره 9990 را شماره‌ گیری کنید و پس از ارتباط با اپراتور می‌ توانید در رابطه با این که آیا شماره مورد نظر شما مسدود شده است سوال نمایید .

۱۴۰۰/۵/۳۰

نظرات کاربران

سیم کارت دریافت لیست شماره های 912
سیم کارت